ADSL2 en router

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-02 21:44
Hallo!

Ik ga binnenkort op kamers met nog 4 andere mensen. Waar ik heen ga is nog geen internet. De huisbaas heeft een ISDN verbinding (4 nummers).

Nu wil ik weten of het inderdaad mogelijk is ADSL2 over een ISDN lijn te hebben? Dus de ISDN lijn te splitsen zonder dat de huisbaas zijn nummers kwijtraakt?

- Ik wil de ADSL bestellen via SpeedXS. Nu staat daar als eis dat de telefoonaansluiting een enkelvoudige aansluiting moet zijn. Wat houdt dat precies in? Ik weet alleen dat de huisbaas een ISDN lijn heeft met 4 nummers. Hoe weet ik dat het een enkele lijn is?

- Verder leef ik dus met nog 4 huisgenoten samen (met mij = 5). Nu heb ik dus een ADSL router nodig die de snelheden van ADSL2 (10Mbit) aankan en tevens genoeg uitgangen heeft voor ons 5-en. Dus een 4-poorts router kan niet.

Kan iemand mij antwoord of tips geven bij deze vragen?

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 12-02-2006 15:30 ]

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

SeatRider

Hips don't lie

Snel, voordat ie gesloten wordt; je kunt achter elke router gewoon een losse switch of hub aansluiten, dus praktisch unlimited PC erachter.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• SeatRider
  • Laatst online: 09:29

SeatRider

Hips don't lie

Ohja, enkelvoudig betekent volgens mij gewoon analoog. ISDN is dat iig niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12-02 21:44
Ja ik heb SpeedXS gemaild en ze zeggen dat je gewoon ADSL(2) op een ISDN lijn kunt krijgen. Hij wordt dan gesplits. Beetje vaag. Daarom ook o.a. deze topic om wat meer info en zekerheid te krijgen

• BHQ
  • Laatst online: 14-02 18:07

BHQ

Koop dan een degelijke router en zet er een switch achter..

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Je had zelf gerust even kunnen zoeken voordat je dit topic opende of even kunnen melden dat je dit al gedaan had.

Vragen zoals welke router je moet nemen zijn hier bovendien niet toegestaan.

[ Voor 60% gewijzigd door Eggy op 12-02-2006 16:07 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.