[iPod] Synchen van bibliotheek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1908
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-10 11:02

vinnie1908

Appel != peer

Topicstarter
Heb een poosje lopen zoeken naar info over het synchen van de iPod naar bibliotheek. (Dus niet andersom. Dit om een tweede iPod gelijk te maken.) Nu leeg altijd mijn bibliotheek, maar nu wil ik dus de nummers op de iPod terug naar de bibliotheek krijgen.
Heb gekeken in de grote iPod topics maar kon zo snel hierover niet iets vinden.

Heeft iemand een idee hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?
Ik zal vast ergens een lullig vinkje vergeten zijn, maar zoveel vinkjes en al die instellingen zorgen ervoor dat ik het niet meer zie. :|

"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een ontzettend lompe actie van de "platenmaatschappij-beschermers": je kunt niet muziek van je iPod naar je computer kopieëren. Je kunt alleen van computer naar iPod synchroniseren.

Er is echter wel een manier om je muziek van je iPod naar je computer te kopieëren - de muziek is immers fysiek aanwezig op de hardeschijf (of flash) van je iPod. Je moet dan naar verborgen mappen gaan - iets van ".iTunes Music" ofzo op je schijf van je iPod. Die kun je vervolgens kopieren naar je computer. Over deze oplossing is al wel een topic geweest geloof ik - tijdje geleden gelezen.

O ja, in de directory dat "Music" heet oid staan weer allemaal subdirectories, hierin staan de MP3-bestanden. Deze zijn allemaal willekeurig (lijkt het) genaamd waar je niet wijs van wordt. Als je echter de bestanden hebt gekopieerd naar je computer en je ze importeert naar iTunes haalt ie mooi alle ID3-tags tevoorschijn en is alles weer vet cool hip.

edit: dit topic

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2006 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Senuti werkt altijd perfect hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies, dat was hem. Kwam er net achter dat ik die ook nog ergens had staan. Goeie herinnering!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bier, dubbelpost

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 16:51 ]