Toon posts:

[MCE] Media Bibliotheek extender leegmaken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een Media Center PC die met de TV verbonden is via de XBOX360 MCE extender.
Nu heb ik hier een map met MP3 bestanden die in MCE zichtbaar zijn onder "mijn muziek".
Ik heb nu een gedeelte van de mp3's weggegooid en wil dus dat de "mijn muziek" lijst onder MCE geupdate wordt, zodat er geen titels meer tussen staan van muziek die ik niet meer heb.
Nu heb ik gelezen dat deze lijst wordt gegeneerd door Media Player.
In Media Player zag ik idd de "Media Bibliotheek" met daarin alle nummers.
Deze lijst heb ik helemaal verwijderd en hem opnieuw laten zoeken naar MP3's en daardoor heeft hij een nieuw lijst gecreeerd.
In mijn Media Center lokaal (dus via de monitor) is "mijn muziek" weer helemaal geupdate.
Echter bij de Media Center via de extender is "mijn muziek" nog helemaal zoals vanouds.
Maar hoe kan ik die in helmelsnaam updaten!?!?!

Verwijderd

Topicstarter
Kick.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03 14:00

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Dit zou ik ook graag willen weten, ik gok dat de library van de xbox-account (MCX1) het probleem is, deze is niet gekoppeld aan de Admin of User account, maar wordt door media center aangemaakt op de MCX account. Deze is dus niet aan te passen met media-player. Iemand een idee hoe dit wel kan? Inloggen op de MCX account gaat niet, weet het wachtwoord niet, wordt automatisch aangemaakt door windows ofzo... Als je het wachtwoord verwijdert doet de extender het niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik de oplossing gevonden heb....

Zorg dat je op de lokale MCE al het muziek goed hebt staan dmv Media Player.
Kopieer dan de hele map
C:\documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\local Settings\Microsoft\Media Player\
naar
C:\documents and Settings\MCX\local Settings\Microsoft\Media Player\

Dat werkt in ieder geval bij mij.
Ik heb er gewoon even een batch bestand van gemaakt: Update_Muziek_Extender.bat

xcopy /E /R /Y "C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player\*.*" "C:\Documents and Settings\MCX1\Local Settings\Application Data\Microsoft\Media Player\"

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 19:52 ]