Toon posts:

Toshiba m70-148

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben op zoek naar een latop waarmee ik ook goed kan gamen toen viel mijn oog op de toshiba m70-148. De specs/prijs ziet er goed uit maar ik ben nu op zoek naar reviews/ervaringen van andere mensen.
Op de een of andere manier levert google me niet echt veel op. Dus mijn vraag is hebben jullie ervaringen met dit systeem of weten jullie verwijzingen naar goede review.

Mijn dank is bij voorbaat erg groot :)

• DarkJack
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-12-2022
ik zou zeggen, zoek eens op het forum. er zijn threads genoeg over deze laptop en vergelijkend met andere laptops

Verwijderd

Topicstarter
deze dooddoener had ik nou echt niet verwacht he :S

de search op m70-148 levert 6 hits op welke nou niet echt een schat aan informatie bevatten.

Verwijderd

gnauw,

Misschien heb je hier iets aan?

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig gino, dit zocht ik inderdaad. Bedankt

Verwijderd

Zijn er meerder mensen die M70 reeds in bezit hebben :D.... waar blijven de tweaker reviews en foto's natuurlijk :9 _/-\o_ :*) :9~

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 00:58 ]

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 14:49
Een vriend van me heeft deze laptop. Het ontwerp is heel mooi. De linker/rechter muisknop zitten heel mooi verwerkt in de laptop, net als de speakers. Heel mooi scherm (TruBrite), goede VGA kaart (X700), snelle processor, genoeg DDR2 geheugen, SATA hdd... Met andere woorden, een leuke laptop :)

Voor foto's moet je hier zijn:
http://www.toshiba-europe.com/bv/press_DB/index.html

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Verwijderd

Hier een trotse bezitter van de M70-148 :9~
Ben er nog steeds super blij mee, en speel en gewoon nieuwe games mee _/-\o_
Kortom: TOPPIE notebook!!
Pagina: 1