Toon posts:

Krijg PCI videokaart niet aan de gang in DELL

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Moge mensen,

heb probleempje waar meer mensen problemen mee hebben.
Ik heb zon mooi low budget systeempje gekocht een Dimension 1100, ik wilde de prestaties een beetje oppompen :0) Heb dus een Club 9250 kaart gekocht.
Probleem, op de een of andere manier doet de kaart NIETS, probleem is ook dat ik mijn onboard videokaart niet echt uit kan schakelen, ik kan hem of op " AUTO " zetten in de BIOS of op "ONBOARD "

Windows lijkt de kaart ook niet te detecteren...

Mijn vraag: Zijn er uberhaupt mensen die een PCI kaartje aan de gang gekregen hebben in zon DELLETJE ?

• Marlibica
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-11-2025

Marlibica

Tijd voor een ondertitel.

Zonder gehinderd te zij door enige voorkennis:
Sommige mainboards kun je de VGA adapter op het mainboard uitschakelen

Sign here against sigs

Verwijderd

Topicstarter
das het probleem , gaat niet, of AUTO of ONBOARD, staat ook geen bios update op de website :0(

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-07 15:18

PcDealer

HP ftw \o/

Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 09:41:
das het probleem , gaat niet, of AUTO of ONBOARD, staat ook geen bios update op de website :0(
Moet dus op AUTO staan. Detecteerd de BIOS wel de kaart?

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
nopes gebeurd helemaal niets, men pc lijkt wel gewoon te booten.....

heb wat lopen googlen zijn meer mensen met dit probleem, niemand lijkt er uitgekomen te zijn...
Is toch belachelijk ? Dat ik er geen PCI videokaartje op aan de gang ken krijgen ? Er zitten PCI sloten op dus....

Verwijderd

Topicstarter
wie helpt me mensen ??

:0)

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
ik heb in een andere dell (dimension 4600) wel zonder moeite een andere videokaart aan de praat gekregen. Wat gebeurt er als je de drivers van je nieuwe videokaart probeert te installeren?

offtopic:
kicken doe je pas na 24 uur

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Verwijderd

en forceer eerst de oude drivers voor de ingebakken 3d kaart te deinstalleren.

duw daarna die nieuwe PCI kaart erin. zet bios op auto en start comp op.
Windows zal dan vragn om drivers en je instald in ieder geval die voor die neiuwe PCI kaart.

Verwijderd

Topicstarter
heb de drivers al geprobeerd geforceerd te installeren, de BIOS herkent men kaartje gewoon niet, een conflict met het onboard gedeelte...

moet toch een truckje voor zijn lijkt me...
snap opeens weer waarom ik men compu's zelf altijd bouwde

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geen specs, kinderachtige "DELLETJE" uitspraken, geen duidelijke troubleshooting (werkt de kaart wel in een andere PC? of in een andere PCI slot?), onnodig focussen op de integrated/onboard VGA uitschakelen in BIOS (nergens voor nodig, gewoon PCI erbij installeren en in je OS instellen alleen die scherm te gebruiken), enz...

En dan ook na minder dan een halfuur schoppen :/

Begin eens logisch vanaf het begin, dan kom je er waarschijnlijk zelf uit. Lukt dat niet, dan mag je hier vragen, maar hou je aan de regels: wees volledig, probeer zelf voordat je post en niet onnodig schoppen van je topic :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.