Ik had 2 weken terug na mijn verjaardag een computer besteld(adm 64 3200+, asrock dual sata2, 2x 512 Mb g.skill en een voeding). Alleen gisteren kreeg ik van azerty het mailtje dat de gigabyte 6800gs niet meer leverbaar was:| Aangezien dat mijn config de beste videokaar was(denk ik) heb ik de bestelling geanuleerd. Maar... de 620 euro die ik heb wil ik eigelijk toch wel uitgeven:P Alleen ik weet niet waaraan. Hier in de kamer staat een p4 2,66ghz met 1024mb geheugen en een ati radeon 9600xt(een medion) dat is de pc waar ik nu op game. Dit bevalt me prima alleen kan ik de spellen niet meer zo hoog instellen verder staat er ook een mooi iiyama tft-tje
Toen zat ik wat te snuffelen in het nitendo gemecube en revolution topic en toen dacht ik...
Of ik koop een heel systeem(geen idee wat)
Of ik upgrade de p4 iets + koop als ie uit is een revolution
Voor bijde dingen geld een maximum budget van € 650
Bij upgrades aan de p4 zat ik te denken aan hetvolgende:
Connect3D VGA Radeon X850 Pro 256 MB
Corsair ValueSelect 512MB400 512 MB, PC3200, 400 MHz, 2,5
---------------------------------------------------------------------------------------------
In totaal 300 euro
Of denken jullie dat er meer geupgrade moet worden?
ik doe er 1 balkje geheugen bij omdat 1 van de 2 balkjes pc2700 en de andere pc3200 zodat ik dan dus 2 pc3200 balkjes erin heb. of geeft dat amper peformance verschil?
En de videokaart? is dat niet een beetje overkill? en als dat zo is welke moet ik dan nemen?
Toen zat ik wat te snuffelen in het nitendo gemecube en revolution topic en toen dacht ik...
Of ik koop een heel systeem(geen idee wat)
Of ik upgrade de p4 iets + koop als ie uit is een revolution
Voor bijde dingen geld een maximum budget van € 650
Bij upgrades aan de p4 zat ik te denken aan hetvolgende:
Connect3D VGA Radeon X850 Pro 256 MB
Corsair ValueSelect 512MB400 512 MB, PC3200, 400 MHz, 2,5
---------------------------------------------------------------------------------------------
In totaal 300 euro
Of denken jullie dat er meer geupgrade moet worden?
ik doe er 1 balkje geheugen bij omdat 1 van de 2 balkjes pc2700 en de andere pc3200 zodat ik dan dus 2 pc3200 balkjes erin heb. of geeft dat amper peformance verschil?
En de videokaart? is dat niet een beetje overkill? en als dat zo is welke moet ik dan nemen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2006 20:14 . Reden: aanvulling ]