Toon posts:

Wireless Peer to Peer Netwerk

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dus ik dacht...waarom maak ik van me oude pc die ik nog had liggen geen Media Center..scheelt me uren encoderen en dvd's branden en kan ik gewoon op de bank alles bekijken...

Dus ik twee wireless Lan kaartjes gekocht...en hoppa...netwerk gebouwd in XP...en mooi dat het dus nie werkt he...kan wel via de ene pc in de shared docs van me media center komen..maar andersom gaat het dus mooi nie..en das mooi r*k...want ik wil gewoon alles op me ene pc houden..en nie op mijn media center..

Enig ideeën of tips???

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-04 10:55
Verwijderd schreef op zondag 12 februari 2006 @ 01:55:
Dus ik dacht...waarom maak ik van me oude pc die ik nog had liggen geen Media Center..scheelt me uren encoderen en dvd's branden en kan ik gewoon op de bank alles bekijken...

Dus ik twee wireless Lan kaartjes gekocht...en hoppa...netwerk gebouwd in XP...en mooi dat het dus nie werkt he...kan wel via de ene pc in de shared docs van me media center komen..maar andersom gaat het dus mooi nie..en das mooi r*k...want ik wil gewoon alles op me ene pc houden..en nie op mijn media center..

Enig ideeën of tips???
Ik denk dat je hier met een firewall te maken hebt of je WLan instellingen zijn zo gemaakt dat je MC bak als host die en de rest als een soort van client inlogt..
Voor zover ik weet moeten beide pc's bij elkaar inloggen.
Kijk ook even naar de rechten van de diverse user en tot welke groep ze behoren

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Neem even het standaard rechtenverhaal door, zie onder andere de FAQ - Network Troubleshooting en Google.

Dit topic is gesloten.