Een brutaal mens heeft de halve wereld, en dus heb ik gisteren lekker foto's gemaakt op Het Kasteel. Ik had verwacht veroordeeld te zijn tot mijn eigen plekje op de Dennis Neville tribune, maar uiteindelijk ben ik gewoon achter de boarding langs het veld beland 
Ik ben alleen wel bevestigd in waar ik vantevoren al wel bang voor was: een 300D is eigenlijk niet geschikt voor dit soort fotografie. Ik mis AI-Servo, en 3fps is te weinig.
Gelukkig heb ik wel snel glas (Sigma 70-200 en 24-70), maar toch was ik veroordeeld tot 1600 ISO voor sluitertijden van 1/400 (f/2.8) en 1/250 (f/4.0, met 1.4x extender).
Desondanks toch nog best wat aardigs geschoten:
1 - Anthony Obodai en Pius Ikedia

2 - Davy de Fauw en Barry Opdam

3 - Omhaal van Joris Mathijsen

4 - Dick Jol en Jantje Michels

5 - Men vond het maar een schijt-scheids ("Jol, die weet de uitslag al!")

6 - Martijn Meerdink zet voor

7 - De cornervlag waarbij ik mij had verschanst

8 - Maker van het enige doelpunt, Kenneth Perez

9 - En z'n ploeggenoten waren er blij mee (en Pelle was vol in beeld, live op SBS6
)

10 - Sjaak Polak druipt gedesillusioneerd af...
Ik ben alleen wel bevestigd in waar ik vantevoren al wel bang voor was: een 300D is eigenlijk niet geschikt voor dit soort fotografie. Ik mis AI-Servo, en 3fps is te weinig.
Gelukkig heb ik wel snel glas (Sigma 70-200 en 24-70), maar toch was ik veroordeeld tot 1600 ISO voor sluitertijden van 1/400 (f/2.8) en 1/250 (f/4.0, met 1.4x extender).
Desondanks toch nog best wat aardigs geschoten:
1 - Anthony Obodai en Pius Ikedia

2 - Davy de Fauw en Barry Opdam

3 - Omhaal van Joris Mathijsen

4 - Dick Jol en Jantje Michels

5 - Men vond het maar een schijt-scheids ("Jol, die weet de uitslag al!")

6 - Martijn Meerdink zet voor

7 - De cornervlag waarbij ik mij had verschanst

8 - Maker van het enige doelpunt, Kenneth Perez

9 - En z'n ploeggenoten waren er blij mee (en Pelle was vol in beeld, live op SBS6

10 - Sjaak Polak druipt gedesillusioneerd af...

[ Voor 3% gewijzigd door Pelle op 12-02-2006 00:18 ]