Er zijn al heel wat topics over editors en heb ze allemaal doorgespit, alle editors geinstalleerd, etc, maar kan de eenvoudige feature die ik zoek niet vinden. Welke feature dat is?
Ik wil met een simpel commando zoals ctrl-shift-s een bestand naar ftp kunnen saven, zodat ik niet een ftp programma ernaast hoef te hebben om dit continu handmatig te doen. Ik moet projecten kunnen definieren met een lokale base-dir en een ftp account. Bij een upload actie moet ie uploaden naar de juiste map.
Hier volgt het resultaat van mijn zoektocht
Editplus
Komt nog het meeste in de buurt, maar kan geen ftp gegevens per project vasthouden. Je moet dus voor iedere save een ftp verbinding kiezen. Verder is de interne filebrowser erg treurig.
UltraEdit
Geweldige editor, maar nog beperktere ftp mogelijkheden. En verder een interface die ontworpen lijkt te zijn door een chimpansee, maar dat terzijde
Dreamweaver
Te log en buggy. En dan moet ik geheim gaan houden waarmee ik werk. *schaam*
Crimson Editor
Nope (en laatste update van 1,5 jaar geleden)
TextPad
Nikszeggend
EditPad
Nog nikszeggender
(PHP)Eclipse
Te log en buggy. Zoek geen hele logge IDE, maar een eenvoudige editor met FTP mogelijkheden.
Zend Studio
Eclipse factor 2
PHP Designer
Best aardig, maar ftp'en moet je nog steeds handmatig
PHP Edit
Tegen de tijd dat ie opgestart was had ik even koffie gezet. Helaas kwam ik er daarna achter dat er geen FTP functionaliteiten in zaten.
ConTEXT
Nope
SciTE
Nope
Internet Evolutions (*kuch* ben wel heel desperate)
Nope
Is er iemand met nog ideeen?
Ik wil met een simpel commando zoals ctrl-shift-s een bestand naar ftp kunnen saven, zodat ik niet een ftp programma ernaast hoef te hebben om dit continu handmatig te doen. Ik moet projecten kunnen definieren met een lokale base-dir en een ftp account. Bij een upload actie moet ie uploaden naar de juiste map.
Hier volgt het resultaat van mijn zoektocht
Editplus
Komt nog het meeste in de buurt, maar kan geen ftp gegevens per project vasthouden. Je moet dus voor iedere save een ftp verbinding kiezen. Verder is de interne filebrowser erg treurig.
UltraEdit
Geweldige editor, maar nog beperktere ftp mogelijkheden. En verder een interface die ontworpen lijkt te zijn door een chimpansee, maar dat terzijde
Dreamweaver
Te log en buggy. En dan moet ik geheim gaan houden waarmee ik werk. *schaam*
Crimson Editor
Nope (en laatste update van 1,5 jaar geleden)
TextPad
Nikszeggend
EditPad
Nog nikszeggender
(PHP)Eclipse
Te log en buggy. Zoek geen hele logge IDE, maar een eenvoudige editor met FTP mogelijkheden.
Zend Studio
Eclipse factor 2
PHP Designer
Best aardig, maar ftp'en moet je nog steeds handmatig
PHP Edit
Tegen de tijd dat ie opgestart was had ik even koffie gezet. Helaas kwam ik er daarna achter dat er geen FTP functionaliteiten in zaten.
ConTEXT
Nope
SciTE
Nope
Internet Evolutions (*kuch* ben wel heel desperate)
Nope
Is er iemand met nog ideeen?
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 11-02-2006 22:58 ]