Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Op marktplaats staan een heleboel advertenties van Ipod's voor 19,95. Er was er zelfs een voor 15,95. Naar diegene heb ik een mailtje gestuurd via hotmail, maar nog geen reactie gekregen.
Iemand een idee wat dit voor iets vreemds is?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Verwijderd

8)7

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Gewoon benepping, niet op reageren. Of zoals altijd wordt gezegd: klinkt het te mooi om waar te zijn dan is het vaak nep.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Jah, doe er maar 100 :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Gewoon direct kopen! :P
Enige is dat je waarschijnlijk nooit was zult ontvangen... of mss een kleine doos met daarin een briefje waar "sukkel, thx 4 the $$$" op staat ;)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Verwijderd

Goedkoop is duurkoop zeggen ze weleens...

FF serieus... wat denk je zelf?

• Felixje
Januszjes schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:32:
Gewoon benepping, niet op reageren. Of zoals altijd wordt gezegd: klinkt het te mooi om waar te zijn dan is het vaak nep.
Wel vreemd dat er opeens zoveel onder verschillende namen worden gezet? Of zou het dezelfde persoon zijn? Het klinkt ook veel te mooi om waar te zijn! :(

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11 21:24
Er staat ook overal dezelfde omschrijving bij. Je wordt zeker genept.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Verwijderd

In de winkel zijn ze ook te koop voor €19.95...
...
......

.....

:+

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

wat is er gebeurd met het boerenlullen verstand? :/

gewoon weer iemand die geld van de "domme" probeert te krijgen, sim-pel :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Siebolt
  • Laatst online: 05-11 11:43
dat is van een radioantenne koop site, dan moet je iets kopen voor 19,95 en dan 20 mensen er ook een laten kopen, daarna krijg je die nano. Het is dus onzin zoals je al zei.

Verwijderd

Ja, en je wordt op een wachtlijst gezet, waardoor het wel maanden kan duren voor je hem krijgt. Ze wachten gewoon steeds totdat er weer genoeg mensen die 19,95 hebben betaald waardoor zij, uiteraard met winst, een Nano voor de bovenste aan de lijst kopen. Het vervelende is dat deze piramide ooit ophoudt en de laatste klanten dus nooit een cadeau krijgen.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik zou eerder zeggen "het vervelende dat deze piamide uberhaubt is begonnen" :P

Doet me denken aan dat boek van ebay, waar je rijk kan worden met een paar uur werk per week :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik vind het wel nogal vreemd dat de advertentiesites dit 'spammen' toestaan. Deze mensen bieden namelijk niets aan terwijl ze wel iets aanbieden in hun advertentie. Ik denk namelijk niet dat ze als ze hem eindelijk binnen hebben, aan iemand verkopen voor 19,95 ;)

• t!mP
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-11 07:19

t!mP

is inflatie gevoelig

Eigenlijk niets nieuws... Dit gebeurt al zolang. Wees zelf realistisch voor je iets aanschaft, en zeg nu zelf is 20 eu realistisch? Nee idd, dat is het niet. Er lopen overigens nog veel meer van dat soort aanbiedingen, ik keek toevallig naar een D600 en ook die wordt aangeboden door 'meerdere personen' voor 20eu.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb hier nog een 7800GTX 512MB liggen voor 23 euro, iemand die em wilt kopen :?

Verwijderd

Waar maakt iedereen zich druk om? Ik bedoel als je al twijfel hebt bij een advertentie dan laat je het of links liggen of je zorgt ervoor dat je het persoonlijk komt afhalen?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

En ook weer hier gaat het aloude spreekwoord op "If it seems to good to be true, it is....."
Lekker links laten liggen en verder surfen :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-11 18:25

janklp

FortyTwo Capital

Atlas schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:10:
En ook weer hier gaat het aloude spreekwoord op "If it seems to good to be true, it is....."
Lekker links laten liggen en verder surfen :)
Die bedoel ik atlas :+

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Moet je een kijken bij computer-hardware-->spelcomputers-xbox!

Xbox 360's voor 19.95 :+ staat er een stuk of 10 keer op... :)

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• Felixje
Dit mailtje heb ik van zo'n gast gekregen:
Geachte heer/mevrouw,

Er zijn verschillende Ipod's waar u uit kunt kiezen.

Het werkt als volgt:

Stap 1. Kies 1 van de Ipod's die uw voorkeur heeft.

Stap 2. Kies een aanbieding die op de aanbiedingen pagina staan en maak hier gebruik van.
------- Ik heb gebruik gemaakt van Unibet --> € 15,- inleg en u kunt het nog leuk vergokken op internet ook, misschien wint u nog wel meer :) --------

Stap 3. Tot nu toe is het allemaal hartstikke makkelijk toch? Nu is het de bedoeling dat u meerdere mensen vind die allemaal ook Stap 1 & Stap 2 doen.
------ U heeft al een Ipod als u vier mensen vind die er ook aan meedoen!! -----

------ Te bedenken dat ik al 36 reacties had nadat ik mijn advertentie 1 dag op marktplaats.nl had staan!! -------

Hieronder staat een overzicht met de Ipod's waar u uit kunt kiezen, tussen haakjes staat het aantal mensen die mee moeten doen om een Ipod te bemachtigen!

* Ipod Shuffle 512 MB ------- (4)
* Ipod Shuffle 1024 MB ----- (6)
* Ipod Nano 2 GB ------------- (9)
* Ipod Nano 4 GB ------------- (11)
* Ipod 30 GB ------------------- (14)
* Ipod 60 GB ------------------- (14)

**KLIK SNEL HIER OM MEE TE DOEN!!**

Vetrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij gerust mailen.

Met vriendelijke groeten,

Maarten de Groot.
Zijn naam is ook zo'n veel voorkomende naam die moeilijk te achterhalen is.

[ Voor 6% gewijzigd door Felixje op 11-02-2006 23:09 ]

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
14*15=210 euro ligt het aan mij of is dat niet duur(ipod 60 gB,waaromde 30 gB net zo duur is... 8)7 ?
Maarja, pyramide acties zijn hardstikke illegaal in Nederland.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Ik heb in de aanbieding, een slotje! En daarvan is wél zeker dat er één komt... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.