(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Enige is dat je waarschijnlijk nooit was zult ontvangen... of mss een kleine doos met daarin een briefje waar "sukkel, thx 4 the $$$" op staat
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Wel vreemd dat er opeens zoveel onder verschillende namen worden gezet? Of zou het dezelfde persoon zijn? Het klinkt ook veel te mooi om waar te zijn!Januszjes schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:32:
Gewoon benepping, niet op reageren. Of zoals altijd wordt gezegd: klinkt het te mooi om waar te zijn dan is het vaak nep.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
gewoon weer iemand die geld van de "domme" probeert te krijgen, sim-pel
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Doet me denken aan dat boek van ebay, waar je rijk kan worden met een paar uur werk per week
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Verwijderd
Lekker links laten liggen en verder surfen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Die bedoel ik atlasAtlas schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:10:
En ook weer hier gaat het aloude spreekwoord op "If it seems to good to be true, it is....."
Lekker links laten liggen en verder surfen
Xbox 360's voor 19.95
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Zijn naam is ook zo'n veel voorkomende naam die moeilijk te achterhalen is.Geachte heer/mevrouw,
Er zijn verschillende Ipod's waar u uit kunt kiezen.
Het werkt als volgt:
Stap 1. Kies 1 van de Ipod's die uw voorkeur heeft.
Stap 2. Kies een aanbieding die op de aanbiedingen pagina staan en maak hier gebruik van.
------- Ik heb gebruik gemaakt van Unibet --> € 15,- inleg en u kunt het nog leuk vergokken op internet ook, misschien wint u nog wel meer--------
Stap 3. Tot nu toe is het allemaal hartstikke makkelijk toch? Nu is het de bedoeling dat u meerdere mensen vind die allemaal ook Stap 1 & Stap 2 doen.
------ U heeft al een Ipod als u vier mensen vind die er ook aan meedoen!! -----
------ Te bedenken dat ik al 36 reacties had nadat ik mijn advertentie 1 dag op marktplaats.nl had staan!! -------
Hieronder staat een overzicht met de Ipod's waar u uit kunt kiezen, tussen haakjes staat het aantal mensen die mee moeten doen om een Ipod te bemachtigen!
* Ipod Shuffle 512 MB ------- (4)
* Ipod Shuffle 1024 MB ----- (6)
* Ipod Nano 2 GB ------------- (9)
* Ipod Nano 4 GB ------------- (11)
* Ipod 30 GB ------------------- (14)
* Ipod 60 GB ------------------- (14)
**KLIK SNEL HIER OM MEE TE DOEN!!**
Vetrouwende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u mij gerust mailen.
Met vriendelijke groeten,
Maarten de Groot.
[ Voor 6% gewijzigd door Felixje op 11-02-2006 23:09 ]
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Maarja, pyramide acties zijn hardstikke illegaal in Nederland.
So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.
![]()