en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Geen idee, maar probeer de firmware van die Xircom-kaart eens te upgraden. Download is available vanaf hun site.
Bloed, zweet & koffie
Verwijderd
Hoe breng de verbinding tot stand?
ik heb gehoord dat bij het delen van een internet aansluiting via WIN98 zo traag is als dikke stront in een trechter. Probeer dan eens wingate of winroute.
Nog mooier is een NT sever
met MSclient.
Werkt perfect..
ik heb gehoord dat bij het delen van een internet aansluiting via WIN98 zo traag is als dikke stront in een trechter. Probeer dan eens wingate of winroute.
Nog mooier is een NT sever
Werkt perfect..
Gooi die realport er eens uit en zet er een andere in. Het is bekend dat een realport slecht ondersteund wordt. (Bijv 1,5 uur nodig om een bestandje van 1 Mb te downloaden..)
Met mijn vorige kaartje (geen realport, wel Xircom) had ik geen enkel probleem.
Maar het kan toch niet aan de hardware liggen als het probleem met het ene protocol (IPX) niet bestaat en met het andere wel (TCP/IP)?
Maar het kan toch niet aan de hardware liggen als het probleem met het ene protocol (IPX) niet bestaat en met het andere wel (TCP/IP)?
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Je moet effe kijken bij je ethernet settings of je wel of full duplex staat ingesteld.
Chaos, panic, & disorder - my work here is done.
Full-Duplex dan wel bij allebei de PC's... anders loopt het helemaal de soep in...
En dan alleen bij een rechtstreekse (crosslink) verbinding, als er een hub/switch tussenzit moet die ook fullduplex ondersteunen.
En dan alleen bij een rechtstreekse (crosslink) verbinding, als er een hub/switch tussenzit moet die ook fullduplex ondersteunen.
By each crime and every kindness, we birth our future
Pagina: 1