Toon posts:

[WMP10] Verwisselen naar full mode lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste heren,

Ik heb gebruik al maanden (helaas) via Windows Media Player 10 Compact mode, maar ik wil al maanden verwisselen naar full mode. Alleen wilt dit niet lukken, ik heb al meerdere malen gedeinstalleerd en dan weer geinstalleerd, maar het doet niks. Als ik op de knop Switch to full mode klinkt, gebeurt er niets. Kan iemand mij aub helpen, ik ben het eigenlijk zat. Zie de screen hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://www.picfront.com/images/fullmode.JPG

Alvast bedankt,
Egamer

Verwijderd

Ook niet als je het via rechtsklikken of de menu's bovenaan doet?

Verwijderd

Topicstarter
Via de menu's helaas niet, ook niet via het rechtsklikken:

Afbeeldingslocatie: http://www.picfront.com/images/helaasniet.JPG

Trouwens, ik wil dan ook heel graag de playlist.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 20:50 ]

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Misschien moet je de oorzaak eens zoeken bij een ander programma dan mediaplayer, bijvoorbeeld een programma die ingrijpt op je windows systeem.

Aan je screenshot te zien, heb je de windows look gecustomized met een 3rd party tool. Misschien dat die een vervelend bij-effect heeft? Of gebruik je nog andere 3rd party tools die ingrijpen in het windows systeem (a la tweakui-achtige programma's ofzo?).

[ Voor 5% gewijzigd door sewer op 11-02-2006 22:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het al voordat ik die 3rd party tool had geinstalleerd, dus daar ligt het niet aan.

Trouwens, met WinAmp heb ik geen problemen, maar ik prefereer WMP omdat het MSN Messenger ondersteunt.

• cossy nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-08 22:45
je kunt ook gewoon een "plugin" voor winamp er in zetten, doet hij het ook, als dat je reden is.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
CTRL + 1 of In de compacte modus het schakelpictogram weergeven bij Opties aanvinken mag ook niet baten?

The devil is in the details.

Pagina: 1