Vandaag naar een bouwval geweest in veghel, echt heel toevallig.. We wilde naar een ander dorpje gaan maar ik wilde eerst even kijken wat dit was en het was echt meteen Jackpot.
Is trouwens mijn eerst testcase en "urban exploring" ervaring dus aub alleen opbouwende kritiek
(een n00b met gevoel hiero 
Is alemaal geschoten met mijn 300D met de standaard kitlens.
1: Het pand vanaf de weg

2:Het pand dat vanaf de weg zichtbaar is

3:Schakelaar, neit helemaal zoals ik wilde

4:Het pand dat vanaf de weg te zien is

5:Valve

6:Valve

7:Een klein kamertje achterin een werkruimte van het pand

8:Volgens mij een soort van over maar weer niet zeker wat er eerst in het pand zat dus kan het niet zeker weten

9:Stoppenkast

10:een of ander kastje

11:een of ander kastje andere diepte

12:Huis dat je vanaf de weg ziet van achteren

13:Afgebrand dak

14: Portret van een vriendin

Allemaal onbewerkt behalve de laatste daar heb ik twee kleine witte puntjes weggehaald die storend waren, zie het portret topic. Als je ideeen hebt voor het bewerken hoor ik het oog graag. Is namelijk mijn eerste serie en weet neit precies wat ik aan zou moeten passen met photosoep.
Ben van plan hier nog een keer terug te gaan omdat vrijwel alle foto's blurrie zijn en omdat het weer neit ideaal was. Heb namelijk het idee als er een beetje een zon staat dat er van die vette stralen naar binnen schijnen.
Is trouwens mijn eerst testcase en "urban exploring" ervaring dus aub alleen opbouwende kritiek
Is alemaal geschoten met mijn 300D met de standaard kitlens.
1: Het pand vanaf de weg

2:Het pand dat vanaf de weg zichtbaar is

3:Schakelaar, neit helemaal zoals ik wilde

4:Het pand dat vanaf de weg te zien is

5:Valve

6:Valve

7:Een klein kamertje achterin een werkruimte van het pand

8:Volgens mij een soort van over maar weer niet zeker wat er eerst in het pand zat dus kan het niet zeker weten

9:Stoppenkast

10:een of ander kastje

11:een of ander kastje andere diepte

12:Huis dat je vanaf de weg ziet van achteren

13:Afgebrand dak

14: Portret van een vriendin

Allemaal onbewerkt behalve de laatste daar heb ik twee kleine witte puntjes weggehaald die storend waren, zie het portret topic. Als je ideeen hebt voor het bewerken hoor ik het oog graag. Is namelijk mijn eerste serie en weet neit precies wat ik aan zou moeten passen met photosoep.
Ben van plan hier nog een keer terug te gaan omdat vrijwel alle foto's blurrie zijn en omdat het weer neit ideaal was. Heb namelijk het idee als er een beetje een zon staat dat er van die vette stralen naar binnen schijnen.