Sinds kort heb ik een nieuwe computer gekocht en daarom kan ik nu eindelijk weer eens wat nieuwere spellen spelen.
Daarom heb ik Colin McRae 2005 gekocht en vol verwachting geïnstalleerd.
Meteen viel op dat het beeld stottert zodra je tegen de zon in rijdt. Na veel zoeken op internet en het forum van Codemasters blijkt het vaker voor te komen en er is een patch verschenen waarmee dit probleem verholpen kan worden.
Helaas blijkt dit niet het geval. Ook als in de command line van de windows snelkoppeling "nosun" wordt toegevoegd is de zon wel weg maar op de plek waar de zon eerst zat gaat het beeld steeds weer stotteren.
Mijn systeem specs:
AMD Athlon 64 3200+
1gig Ram
Asus A8n-SLI mobo
Asus Nvidia Geforce 6600GT
Meer specs op aanvraag.
Mijn vraag is: heeft iemand anders hetzelfde probleem en/of weet iemand een oplossing?!?!?!
Daarom heb ik Colin McRae 2005 gekocht en vol verwachting geïnstalleerd.
Meteen viel op dat het beeld stottert zodra je tegen de zon in rijdt. Na veel zoeken op internet en het forum van Codemasters blijkt het vaker voor te komen en er is een patch verschenen waarmee dit probleem verholpen kan worden.
Helaas blijkt dit niet het geval. Ook als in de command line van de windows snelkoppeling "nosun" wordt toegevoegd is de zon wel weg maar op de plek waar de zon eerst zat gaat het beeld steeds weer stotteren.
Mijn systeem specs:
AMD Athlon 64 3200+
1gig Ram
Asus A8n-SLI mobo
Asus Nvidia Geforce 6600GT
Meer specs op aanvraag.
Mijn vraag is: heeft iemand anders hetzelfde probleem en/of weet iemand een oplossing?!?!?!
Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.