Op maandag 22 januari 2001 23:20 schreef TP70 aka Georgio het volgende:
[..]
GET A LIFE
Ik vind mezelf al verslaafd, maar een paar dagen kan ik echt wel zonder! (mist het niet te vaak gebeurt).
Ik betaal 300 per maand om te kunnen Surfen (downloaden?...haha laat maar...)
hoor je mij klagen? NEEEEEEEEEEE HOOR!
en dan heb je ook nog eens @home
1 v.d. betere providers
Ze zijn allemaal wel eens down.
Echt jankerts zijn het die kabelaars.
Hier moet ik toch ff op reageren...
De providers spiegelen je een heel mooi plaatje voor: onbeperkt internetten met hoge snelheden tegen een laag tarief...
Alleen upc het het recht om een slechte naam te hebben via de media schijnt het, terwijl eigenlijk alle kabel-providers hun beloftes niet nakomen...
Ik heb zelf heel veel problemen met sonera...
Stel je voor: je hebt een download die 12 uur duurt (als je eindelijk eens een lekkere snelheid weet te behalen) en je wordt er ineens afgemieterd?
En ik ben zelf ook een keer 6 dagen mijn connectie kwijt geweest...
Kan het makkelijk overleven hoor, maar het gaat om het principe...
Wat ik wel heel vervelend vond is dat we moesten overleggen 2 weken geleden via chat en om het kwartier donderde mijn verbinding weg...
Wil ik ff lekker surfen --> weg verbinding...
Je wilt niet weten hoe frustrerend het is!
Ik heb hele brieven geschreven naar sonera en heb uiteindelijk een nieuwe modem gekregen... Het ging een tijdje goed (naja snelheid was beter maar ik werd vaker van het internet gedonderd) maar de laatste tijd is het weer erg slecht gesteld met zowel de snelheid als de verbinding...
Ik heb een aantal keer echt zitten overwegen om isdn te nemen of gewoon via de telefoon te gaan, maar durf dat toch niet aan ivm de kosten...
Als je via de telefoon zit weet je tenminste waar je aantoe bent, met kabel weet je dat gewoon niet...