Acer AL2051W wel breedbeeld?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik zat vandaag te kijken in de tweakers.net pricewatch en kwam daar een Acer AL2051Ws scherm tegen voor een mooie prijs ;) Echter, als ik op een shop klik kom ik bij het product waar staat: Acer AL2051W, met een plaatje van een zelfde monitor als uit die serie, maar dan niet breedbeeld. De resolutie zou 1680 x 1050 pixels zijn. Is dit nu breedbeeld? Of is de AL2051W niet breedbeeld? :|

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17
Dat is breedbeeld. Reken maar uit en vraag maar na in het 20" schermen topic.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Denk dat dat gewoon een foutje is van de betreffende shop.
1680x1050 is namelijk een 16:10 verhouding en daarbij breedbeeld.
Als je naar de Acer site gaat zie je aan het plaatje ook dat hij breedbeeld is. :)

edit: pcone (de goedkoopste, as i suspected) heeft er gewoon een verkeerd plaatje neergezet ja..

[ Voor 20% gewijzigd door Satch op 11-02-2006 19:07 ]

• Artje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-07 08:39
lol, deel die getallen eens door 16 en door 10 en deel de uitkomsten hiervan doorelkaar.
Wat krijg je eruit? 1, Dus inderdaad breedbeeld, Is het zo moeilijk om zelf eerst even na te denken?

[ Voor 24% gewijzigd door Artje op 11-02-2006 19:08 ]

• Reb87
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Artje schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 19:07:
lol, deel die getallen eens door 16 en door 10 en deel de uitkomsten hiervan doorelkaar.
Wat krijg je eruit? 1, Dus inderdaad breedbeeld, Is het zo moeilijk om zelf eerst even na te denken?
Het heeft niets te maken met zelf nadenken... Als zeker 3 shops uit de pricewatch hetzelfde plaatje gebruiken (niet breedbeeld) en ook een andere naam (W ipv Ws), dan begin ik gewoon te twijfelen of de spec's niet kloppen, of het plaatje...

Verwijderd

Even een ander vraagje. Ik heb namelijk deze Acer en het is trouwens echt een aanrader.

Aantal Hertz krijg ik echter alleen maar op 60hertz ??? Weet iemand hoe ik dit kan verhogen ?

Maak gebruik van een 8800 GTX videokaart (weet niet of dit samenhangt)

• Phrantic
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-09-2022

Phrantic

booya!

Inderdaad een breedbeeldscherm, en ik vind het een hele mooie. Ik zou 'm kopen als hij nog ietsje goedkoper was, vind 'm persoonlijk een erg mooi beeld hebben en die glossy plaat staat me wel aan.

Refresh rates... moet je even in de manual kijken, op welke resoluties de monitor welke refresh rates kan draaien.

EDIT: Je stelt dezelfde vraag in drie verschillende topics. Chapeau.

[ Voor 10% gewijzigd door Phrantic op 13-02-2007 00:11 . Reden: hoi ]

hoi

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Nutteloze kick, en in 1 topic je vraag stellen is zat ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.