Toon posts:

700MB je weet wDVDRIPS afspelen op DVD kan dat tegenwoordig?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij beweerde dat hij DVD RIPs (van 700MB) je weet wel kon afspelen op zijn DVDspeler? kan dat tegenwoordig? Volgens mij moesten ze op een DVD formaat convert worden? .VOB, .IFO, .BUP bestanden etc.

Maar dat kennis van mij heeft hij een film van 700MB (DVDRIP Xvid volgensmij) .avi bestand op een DVD 4.6 CD gezet en afgespeelt op een dvdspeler. ik vraag me af of dat mogelijk is tegenwoordig. Ik dacht altijd dat ze naar een DVDformaat moesten coverteren. Mja, of hij liegt of ik loop achter in de ICT wereld.
Is het waar? kan dat tegenwoordig? kortom: is het mogelijk om een film van ongeveer 700MB (DVDRIP Xvid) te branden op een 4.7GB DVDCD en aftespelen op een DVDspeler? Ondersteunen die dvdspelers dat tegenwoordig? zoja welke?

Ik ben in het war. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..

Greetz

Verwijderd

Er zijn ondertussen genoeg dvd spelers die gewoon DivX ondersteunen.

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 21:00

Ace

Happy Happy Joy Joy

Dat je in de war bent had ik al een beetje opgemaakt uit je zeer onduidelijke titel + ts (je weet wel :? )

Maar het is mogelijk hoor, de meeste stand alone DVD spelers ondersteunen tegenwoordig .xvid en divx formaten. Vooral die 49,- euro dingen zijn daar goed in.

Verwijderd

Topicstarter
keldon schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:52:
Dat je in de war bent had ik al een beetje opgemaakt uit je zeer onduidelijke titel + ts (je weet wel :? )

Maar het is mogelijk hoor, de meeste stand alone DVD spelers ondersteunen tegenwoordig .xvid en divx formaten. Vooral die 49,- euro dingen zijn daar goed in.
Okay dan weet ik genoeg, is het ook mogelijk (als je ondertiteling wilt zetten) .srt op die film? zou hij dan ook de ondertiteling afspelen? samen met die film?

En kan je ook de film op een normale CD zetten van 700/800 MB? en dan afspelen op DVDSPELER? of moet je persee op een dvd cd van 4.7GB?

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 19:55

lordsnow

I know nothing

Ondersteunen die dvdspelers dat tegenwoordig? zoja welke?

Welke... tsja, zoek eens op GoT. Daar is een Search nou eenmaal voor.

En kan je ook de film op een normale CD zetten van 700/800 MB? en dan afspelen op DVDSPELER? of moet je persee op een dvd cd van 4.7GB?

Lees gewoon eens wat topics. En use the search.

[ Voor 51% gewijzigd door lordsnow op 11-02-2006 18:59 ]

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Okay dan weet ik genoeg, is het ook mogelijk (als je ondertiteling wilt zetten) .srt op die film? zou hij dan ook de ondertiteling afspelen? samen met die film?
Als je DVD speler dat ondersteund moet het gewoon kunnen.
Als het past moet het op een dood normale cd-r kunnen. Je DVD speler moet wel cd-r's kunnen afspelen. :)

Verwijderd

Topicstarter
magnifor schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 18:59:
[...]

Als je DVD speler dat ondersteund moet het gewoon kunnen.

[...]

Als het past moet het op een dood normale cd-r kunnen. Je DVD speler moet wel cd-r's kunnen afspelen. :)
Weet jij of deze dvdspeler .srt ondersteunt (er staat niks over srt bij) http://www.panasonic.nl/P...7C633%7C632%7C601%7C4%7C1 maar het is best wel een dure dvdspeler. de Panasonic SC-HT885W

Is het ook mogelijk om meerdere Divx films op een 4.7GB DVD cd te zetten? en die aftespelen op een dvdspeler? die divx ondersteunt?

Laatste vraag: Ik heb een CD-R 80min. kan ik gwn een divx film van ca 600MB op dat CD zetten? alleen is hij denk ik 100 min ofzo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 19:25 ]

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Hier valt ZO FRIGGING VEEL over te vinden, dat al je vragen beantwoord worden tijdens het zoeken. Je bent hier al vaak genoeg voor gewaarschuwd. Deze thread gaat dicht. :/

En omdat een beetje te bot is, even een ander antwoord. Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog eens heel goed door, voornamelijk over eigen inzet voor je een topic opent. Al deze dingen had je makkelijk met wat Googlen of zoeken in onze search. :)

Signature

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.