Toon posts:

[Outlook 2003] "Bericht 1 van 4 verzenden"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al meerdere malen gezien dat dit gevraagd wordt maar er wordt nergens een antwoord gegeven geloof ik dus ik hoop dat iemand me kan helpen want dit is echt mega-irritant.

Outlook geeft een melding dat deze bezig is met het verzenden van enkele mails terwijl ik helemaal niks verzend, hoe krijg ik dit weg?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Heb je al gekeken of er niets in je outbox staat ? Daarnaast zou ik als ik jou was eens even kijken of je niet toevallig spyware op je PC hebt staan, want als je zeker weet dat het niet jouw mailtjes zijn die hij probeert te versturen dan kan je wel eens gehijacked zijn en als spamhoer staan te fungeren.

Verwijderd

Topicstarter
Nee uiteraard heb ik niks in mn outbox staan :P
Spyware is zeker niet het probleem, had voor de zekerheid toch nog maar eens als een gek gescanned maar dat is de oorzaak gewoon niet...

Andere ideeen iemand?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Signature

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:53:
Nee uiteraard heb ik niks in mn outbox staan :P
Spyware is zeker niet het probleem, had voor de zekerheid toch nog maar eens als een gek gescanned maar dat is de oorzaak gewoon niet...

Andere ideeen iemand?
Het kunnen ontvangstbevestigingen zijn (hoewel Outlook standaard ingesteld staat om jou te vragen of je deze inderdaad wel wil versturen). Heb je meerdere mail accounts opgezet in Outlook?

Verwijderd

Topicstarter
Jazeker ik heb meerdere mail accounts in outlook en de laatste tijd ook een aantal aanvragen gehad voor mailbevestigingen.. deze heb ik gewoon geaccepteerd en dus ontvangt verzender een bevestiging dat ik het gelezen heb...
Pagina: 1