Toon posts:

[iPod] Probleem met titelbeschrijving

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb sinds deze week een iPod Video 60 Gb. Black. Maar ik heb een probleem: wanneer ik nummers via iTunes op de iPod zet en vervolgens kijk op mijn iPod, zie ik geen artiesten, tenminste daar staan de titels van de nummers. Hetzelfde is het geval bij albums, ook hier staan de titels van de nummers en niet de titel van het album.

De nummers staan keurig gerangschikt. De artiest gevolgd door de titel. Bijv.: The Rolling Stones - Sympathy For The Devil

Ik heb al gebeld met Apple en ze zeggen dat het aan de ID3-tags kan liggen, maar ik heb alle versies al een keer geprobeerd en op mijn iPod gezet, maar ik hou nog steeds hetzelfde probleem. De iPod heb ik ook al een keer gereset en de nieuwste software er opnieuw opgezet.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

P.S. ik heb de nieuwste versie van iTunes en de iPod is up to date (versie 1.1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:30
Ik zet even iTunes bij de topic titel, zo is het iets duidelijk waar het nu om gaat :).

Probleem met titelbeschrijving > ([iTunes] Probleem met titelbeschrijving*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
Wat bedoel je met "alle" versies en "alle nummers staan gerangschikt"?

iTunes doet namelijk geen ruk met de directory structuur van je liedjes op de harde schijf (als je verkiest die te houden zoals je'm al had). En dus ook niet met de bestandsnamen van de liedjes. Het gaat echt om de tags in de file zelf.

Wat de support van Apple bedoeld is: staan alle tags wel perfect netjes ingevuld _in_iTunes_? Oftewel: kies in de library eens een liedje en druk op [appel][i] of [ctrl][i]. Ga dan naar de ID3 tab blad en check daar de gegevens.

Liege, liege, liegebeest!