My cases; R2-D2, Wall-E, Hovermax, Rover, Stealth etc etc
Haha dikke troepFrenkie123 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 13:24:
hehe, ik zie net dat die kits nog steeds te koop zijn !
[afbeelding]
[afbeelding]
http://setoco.com/seventowns/item/paint/fauxf_kit/marble/
Kun je beter voor het echte werk gaan
Het materiaal is BTW 2cm dik en wordt bij elkaar gehouden doormiddel van lijm.DropjesLover schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:28:
ziet er mega vet uit -bookmarked-![]()
ik zie op de foto's dat de wanden van je "kast" van bijna 3 cm dik graniet zijn, had je geen dunnere platen kunnen nemen? wel een mooi type graniet (en gelukkig geen wit/rose). hoe ga je trouwens alles bij elkaar houden, met lijm lijkt me niet echt stevig. wordt je ineens 's nachts wakker door een harde plof -> pc uitelkaar![]()
succes en get that camera fixed
Aleen het zijpaneel wordt vast gezet met bouten, zodat je deze kan verwijderen en bij de hardware kan komen.
En ik denk dat ik s'nachts gewoon lekker kan blijven slapen hoor, want die epoxy lijm is ongelovelijk sterk!
Is dat hetzelfde spul als waarmee bijvoorbeeld gebroken tafelbladen (van marmer uiteraard) aan elkaar gelijmd worden? Zoja, dan kun jij inderdaad lekker doorslapen.. taai spul.....Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:11:
[...]En ik denk dat ik s'nachts gewoon lekker kan blijven slapen hoor, want die epoxy lijm is ongelovelijk sterk!
"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."
Jup...tis een epoxy lijm die uit 2 componenten bestaanDiabolical schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:33:
[...]
Is dat hetzelfde spul als waarmee bijvoorbeeld gebroken tafelbladen (van marmer uiteraard) aan elkaar gelijmd worden? Zoja, dan kun jij inderdaad lekker doorslapen.. taai spul.....
1 verharder en de lijm zelf
Ga zo door! *Boomarked
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
mondje dicht. ik heb vandaag een stuk of 100 tegels van 40x60x5 verschoven. en die zijn ook _zwaar_TommyGun schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:21:
Ziet er leuk uit. Zal idd wel sjouwen worden
Ga zo door! *Boomarked
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
*bookmarked
Ik hou dit topic zeker in de gaten
Keep it going!
Blaad
I see red pixels.
Ik zal proberen om zo snel mogelijk wat foto's te maken...
M'n eigen camera is er nog niet weer.....Klote samsung
Tot snel!, met hopelijk een nieuwe update..!
Maar ik hoop voor je dat je buro/vloer het houdt
Het is granietJCG schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:24:
wordt echt geweldig, ook mooi marmer. Ik heb ongeveer hetzelfde marmer als keukenblad. Daar zou hij prachtig staan (hint hint hint)
Maar ik hoop voor je dat je buro/vloer het houdt
Whoow dus jij gaat de eerste tegel-mod in elkaar plakkennoksiejus schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:43:
[...]
mondje dicht. ik heb vandaag een stuk of 100 tegels van 40x60x5 verschoven. en die zijn ook _zwaar_
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou werd weer tijd voor een updatje dacht ik
Camera is er nog steeds niet weer
Ik heb hem al inelkaar gelijmt met epoxy
Ik moet eerst m'n fans bestellen voordat ik de voorkant en de rest af kan maken...
Nja hier even de pics

Spiegeltje spiegeltje

En nog even het gewicht van het hele ding op DIT moment

Nou....dat was em weer...
Ik moet nu eerst fans bestellen voordat ik verder kan...dus
Tot de volgende update!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 16:46 ]
PS:ga je der nog wieltjes onder doen? nehh, geen wieltjes, Bruute brede poten of iets dergelijks.
[ Voor 52% gewijzigd door zBEASTORz op 24-02-2006 17:06 ]
Blaad
Daar heb ik het vanm. met een kameraad van mij over gehad.zBEASTORz schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:03:
GEWELDIG!!, ben echt benieuwt als die klaar is!
PS:ga je der nog wieltjes onder doen? nehh, geen wieltjes, Bruute brede poten of iets dergelijks.
En ik d8 misschien kan ik er wel wielen van graniet onder maken
Zou wel een stunt zijn, maar dat zie ik later nog wel, veel zal ik em toch niet verschuiven
Irrelevant by default - rm -rf /
heb je na aanleiding van dit topic even een mailtje gestuurd.
Blijf dit topic volgen, interessant!
Verwijderd
Kun je in plaats van die dikke bolle moeren niet van die verzonken inbusbouten met taps toelopende kop gebruiken? Dan is het mooi vlak allemaal en toch makkelijk los te maken...
wel mooi idee deze case. ga je het binnenwerk spuiten?
* Gutteguttegut heeft ruim een jaar in de natuursteen business gezeten...
Persoonlijk vind ik het jammer dat je een metalen binnenwerk als moederbord bevestiging gaat gebruiken.
Ik had het anders gedaan, half diepe gaatjes boren (dus niet helemaal door) en daar met de epoxylijm de metalen moederbord steuntjes (schroefdraad) in lijmen.
Verder een origineel idee.
Misschien kun je het front van de kast nog versieren met tekst of graphics (zandstralen icm bladgoud)
The birds turned into The Flying Dutchmen!
misschien een idee om een pantser mod te maken.. thnx voor het ideeCLB schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:55:
[...]
Whoow dus jij gaat de eerste tegel-mod in elkaar plakken
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Alleen, komt er ook iets van een deur erin? of bouw je het helemaal dicht? lijkt me lastig als je iets moet gaan vervangen of als er iets stuk gaat, dan moet je alles uit elkaar slopen.
Blaad
Verder gekomen....nope, ik moet eerst m'n fans bestellen voordat ik weer verder kan met modderennonan schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:39:
De zijkant van de kast die kan je er zo afhalen door die moeren er af te draaien, voor de rest zit hij gewoon vastgelijmt en dat komt niet zo snel losben je ook nog wat verder gekomen Pieter? Word weer tijd voor foto's
(bedankt voor de uitleg van die moeren trouwens
Ik neem aan dat je de voeding onderin de kast monteerd ? Waarom zit er dan nog geen gat als outtake voor de voedings fan ?
Of is dat nog in progress
Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11
Persoonlijk vind ik het mooi.d0rk schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:11:
misscien een domme vraag, maar WHY!!? Ik denk dat er wel genoeg ruimte in deze kast is om een hd en psu te gooien, of niet?
En ik ben nog van plan om daar nog wat leuks mee te gaan doen dus
En later kan daar misschien nog een waterkoelings setje in
Fans zijn besteld en verwacht ik 1 dezer dagen in huis
Als ik ze heb kan ik gelijk weer verder modderen
Het verschil is dat jij je kast zelf bouwt en dat mijn coole design toch echt bij H/K vandaan komtVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:49:
[...]
Haha jou H/K mod mag er ook zijn hoor![]()
![]()
(Echt ubber design die kast)

Alleen het is geen leuke LAN kastje... letterlijk heftruckje nodig om ergens naar binnen te dragen
Goud is geen geld
Haha! een pc verzekeren?...wie zou dat nou doen?Frank_Knopers schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:36:
Zwaar coole PC wordt dit. Letterlijk en figuurlijk!Deze PC hoef je ook niet te verzekeren, want niemand die hem zou stelen en bij een brand zou deze pc het misschien ook nog wel overleven.
Iemand die veel waarde hecht aan zijn pc, of iemand die er hele dure spullen in heeft gezetVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:21:
[...]
Haha! een pc verzekeren?...wie zou dat nou doen?
Ik kan me er iets bij voorstellen en toch ook weer nietrickhansen schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:26:
[...]
Iemand die veel waarde hecht aan zijn pc, of iemand die er hele dure spullen in heeft gezet
Aan de andere kant : Waarom zou een inbreker gericht een pc willen stelen? Als iemand een pc ziet staan denkt hij niet direct : Die MOET ik hebben (behalve als ie gemod is
Ik ben ook gesteld op me comp

[ Voor 11% gewijzigd door TEAMIKKE op 03-03-2006 15:42 ]
Daar zit wat in ja. Nog niet aan gedacht. Ik denk btw dat we iets te oftopic gaan zoFlasherrr schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:57:
Daar ben ik het niet mee eens, want meestal als je je computer verzekerd (netoals ik heb gedaan) word de computer ook verzekerd tegen brand, water, en vervoersschaden dus mijn computer is ook verzekerd op LAN-party's.
was dat een stille hint naar ediejoTEAMIKKE schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:39:
[...]
Ik kan me er iets bij voorstellen en toch ook weer nietIk kan het me voorstellen als je een epox-bordje waarvan er maar 2 in europa zijn zou willen verzekeren. Als je zo'n bord hebt heb je nog wel wat ander duur spul dus dat kun je wel mee laten verzekeren.
Aan de andere kant : Waarom zou een inbreker gericht een pc willen stelen? Als iemand een pc ziet staan denkt hij niet direct : Die MOET ik hebben (behalve als ie gemod is) Bij een laptop nog eerder omdat die makkelijk mee te nemen is. Eerst alle kabels lostrekken en dan een midi/bigtower mee zuilen lijkt me wat dom. Helemaal als ie van graniet gemaakt is
Ik ben ook gesteld op me comp(klinkt dat dom hé
) maar om em nou direct te gaan verzekeren. Ik denk dat het voor de ''normale mensen'' wat te ver gaat om een pc te verzekeren.
I've GoT a solution

zeg het dan anders, nu staat het alsof graniet de eigenschap heeft dat het kan koelen
K to the KillaZ
Vloeibaar granietKillaZ schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:59:
Met wat? Granietmoleculen?![]()
![]()
zeg het dan anders, nu staat het alsof graniet de eigenschap heeft dat het kan koelen
I've GoT a solution
ja ik zeg het inderdaad verkeerd, maar ik denk dat je wel weet wat ik bedoelKillaZ schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:59:
Met wat? Granietmoleculen?![]()
![]()
komen er dan ook granieten mobo's ?d0rk schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:24:
hmm... dat zou dan een leuk idee zijn voor een nieuwe NOG zwaardere zahlman koeler
Maar hoe doe je de voeding nou?
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
"alternatieve vorm van componentenbouw, met graniete kernen en banen van pure wilskracht"
moet lukken, iig in America
OMG... zo doe je dat rood dus
2: hij ziet er nog steeds vet uit
[ Voor 45% gewijzigd door d0rk op 07-03-2006 09:22 ]
Unknown
Ben ik weer

Ik heb op het moment weinig tijd ivbm examens enzo...
Maarrrrrr over 2 weekjes zijn die weer voorbij (ik hoop dat ik het haal

PS ik ben inmiddels aan mijn voorkantje begonne...ik ik zal zo snel mogenlijk foto's posten....
Ik houd het in de gaten.
Ga zo door!
(heeft even geduurt
Het is vakantie, en ik heb weer eens aan m'n kast gewerkt!....
Ik ben met m'n frontje bezig geweest.....en heb een aan/uit knop gemaakt..
PS. ik heb een nieuwe camera gekocht...waarmee ik nog moet leren omgaan
Pics:

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 14:00:
Ziet er al leuk uit, zal wel wat wegen neem ik aan ?

Dit is zonder frontje!
Ik vind het mooi dat je ideaal gebruikt maakt van de mogelijkheden die je hebt.
Canon EOS 40D | EF 17-40L f/4.0 | EF 70-200L f/4.0 | EF 50 f/1.8 II
Mogelijkheden genoeg hierGodric schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 20:18:
Sublieme powerbutton! Erg leuk gedaan.
Ik vind het mooi dat je ideaal gebruikt maakt van de mogelijkheden die je hebt.
Aleen zit ik nog te denken aan een andere kleur powerbutton.....van een andere soort steen dan.
Mja....wat vinden jullie?
een gespleten kiezel ofzo?
Simplicity is de bom...
Verwijderd
*zucht*
*zucht*
Ik ga het logo van de powerbutton (wat er in gestraalt is) gewoon een kleurtje geven...
Wit ofzo zodat het goed opvalt.....of van dat verf wat je ook in het donker ziet?
Ik zou hem niet meeslepen naar lans, en altijd op de grond zetten.Fr!st! schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:46:
het zal zeker veel beziens opleveren. volgens mij gaat de tafel waar deze case opstaat, toch wel stevig zijn (dus op lans...)
[ Voor 1% gewijzigd door laurxp op 13-07-2006 16:05 . Reden: stomme typo ]
k vin m echt ZEER strak... mooi strak front.. geen fratsen... dat scheelt
nog gedacht aan iets van wieltjes onderop??? is wel handig voor bijv. een lanparty enzo...
[ Voor 18% gewijzigd door InjecTioN op 07-09-2006 23:46 ]
1995: 486 AM5x86-p75@160 512kb L2, 64MB, S3 Stealth 64 3000 4MB VLB, AWE64 Value, 8GB CFµDrive
1998: K6-III 400MHz, 384MB, Voodoo4 AGP, AWE64 Gold!, Adaptec AHA-29160+2x 72GB 10krpm SCSI
Maar echt een strakke kast ey! Keep up the good work
Granieten wielen natuurlijk...TEAMIKKE schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 12:59:
Wieltjes zijn ook handig als je hem in huis moet verplaatsen. Zullen wel stalen wieltjes moet worden oid. Anders maak je er een hovercraft van! Zo'n luchtrok eronder en je kan hem zo duwen.
Ik heb bij een steenhouwerij gewerkt. En heb behoorlijk wat grafstenen gemaakt.van blauwe en groene labrador.
[ Voor 30% gewijzigd door Phaerion op 15-07-2006 00:24 ]
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Verwijderd
Dit kon nog wel eens een rage worden als grafstenen voor casemodders
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 15:17 ]
Verwijderd
Och, bij de Postbank kun je je PC verzekeren voor 2 euro per maand. Hij is dan verzekerd zolang hij op z'n plek staat, en tijdens vervoer naar een reparateur. Dus als er iets binnen vlamvat, en je hele PC uitbrand, laat jij de bonnetjes zien en je krijgt geld om een nieuwe te gaan halen (uiteraard omgerekend volgens de nieuwprijzen, en de leeftijd van je PC).TEAMIKKE schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:39:
[...] Ik denk dat het voor de ''normale mensen'' wat te ver gaat om een pc te verzekeren.
Maar even on-topic: Gave mod, die zal inderdaad niet zomaar gejat worden. Dat ding is nu al zwaarder dan mijn volgeladen PC...

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2006 15:54 ]
Lanparty's waren ook niet de bedoelingVerwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:53:
[...]
Och, bij de Postbank kun je je PC verzekeren voor 2 euro per maand. Hij is dan verzekerd zolang hij op z'n plek staat, en tijdens vervoer naar een reparateur. Dus als er iets binnen vlamvat, en je hele PC uitbrand, laat jij de bonnetjes zien en je krijgt geld om een nieuwe te gaan halen (uiteraard omgerekend volgens de nieuwprijzen, en de leeftijd van je PC).
Maar even on-topic: Gave mod, die zal inderdaad niet zomaar gejat worden. Dat ding is nu al zwaarder dan mijn volgeladen PC...Maar lanparty's kun je vergeten, lijkt me.
Ik ben niet zoon fanatieke gamer...dus
En om nou met allemaal van die "Gamers" in een hok te gaan zitten.....nee, dankje
Die post van mij was wel heel dom. Eerst een heel verhaal en vervolgens wordt mijn hele punt in de volgende post onderuit geschopt

keep up the good work...
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.
Reclame maken?Francis schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:09:
Welke steenhouwerij werk je? ( * Francis ook steenhouwer geweest is)
Ik werk er nog niet "echt"...maar je weet wel hoe dat gaat als je ouders een bedrijf hebben.....even dit doen, even dat doen enz....
De steenhouwerij is BTW Veenstra Natuursteen B.V.
Verwijderd
Vette case dude!!
20 jaar, en wat had ik bereikt?
Ik heb inmiddels niet zo erg veel aan me kast gedaan...maar ik had nog geen foto's van m'n fans enzo gepost
Dus bij deze:

2X 120mm en 2X80mm arctic fans....de 80mm's zijn zeer stil

Zoals je kan zien zijn dit speciale 80mm fans gepatenteert door Arctic cooling
Verder heb ik ook nog 2x normale 80mm fans, maar dit zitten tijdelijk even in een ander systeem
Later op de middag nog een klein updatje waarschijnlijk!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2006 11:46 ]
Everybody lies
K ben wel erg benieuwd naar die 120mm's