Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Hele mooie plaatjes, vooral #8 ziet er heel cool uit met onderop groen en bovenin blauwig. Alleen is het wel jammer dat het allemaal bloemen in een vaas zijn, bloemen die buiten staan zou ook heel leuk zijn.
En je plaatjes vallen een beetje buiten de randen, even resizen naar 600 pixels breed aub
En je plaatjes vallen een beetje buiten de randen, even resizen naar 600 pixels breed aub
The devil is in the details.
Verwijderd
Mja het kan me niet helemaal bekoren, het zijn leuke platen, dat zeker, maar de eerste knalt werkelijk van je scherm af: veel te fel, terwijl ik juist bij de rest zoiets heb van: waar zijn de kleuren?? Tikje onderbelicht, niet erg verzadigt en de lichtval is voornamelijk op de achtergrond te vinden terwijl het juist belangrijk is om ook je onderwerp van een leuk lichtje te voorzien 
Al met al is het een redelijk serie, technisch en qua compo netjes uitgevoerd, maar de uitwerking vind ik net niet wat
Bij dit soort bloemen verwacht ik kleuren, laat ze dan ook zien
Als je trouwens mooie voorbeelden wilt hebben, Jasper heeft echt hele mooie platen geschoten van bloemen maar dan voornamelijk buiten
Al met al is het een redelijk serie, technisch en qua compo netjes uitgevoerd, maar de uitwerking vind ik net niet wat
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 16:31 ]
Bij #6 en #4 vind ik het grauwe wel aardig, bij de rest niet.
De blauwe reflectie op de bloemen op #3 is jammer.
Verder ga ik mee met Neo, de kleuren zijn niet je-van-het maar de foto's zijn technisch goed. Misschien nog een keer door de RAW editor halen?
De blauwe reflectie op de bloemen op #3 is jammer.
Verder ga ik mee met Neo, de kleuren zijn niet je-van-het maar de foto's zijn technisch goed. Misschien nog een keer door de RAW editor halen?
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini