Misschien een stout topic, need crack!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-10 21:13

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
Hey jongens. Ik heb een klein probleem. Ik ga binnenkort met wat vrienden Lannen en het leek ons leuk tiberian sun te spelen! Ik heb het hier legaal met Firestorm alleen is de game nu nergens meer te kopen :(. Dus ik heb het hele internet afgezocht van megagames tot één of andere rusische website maar nergens iets kunnen vinden. Is er soms geen crack van? Zo ja is er een andere manier dat wij 6en toch allemaal TS kunnen spelen?

En om misschien nog een kleine discussie aan dit topic te geven, wat vinden jullie van StarForce? Ik heb er een hekel aan, ben blij dat ze een goede manier hebben gevonden om downloaders (tijdelijk) tegen te houden, maar ik zelf speel veel verschillende games en dan heb je al gauw krassen op een cd of hij is weg omdat je even geen zin had om weer dat hoesje op te zoeken etc.

Wat vinden jullie daarvan?

(ps. als deze vraag echt niet mag dan mag het topic wel geclosed worden, maar het is al bijna 7 jaar oud en nergens meer te krijgen, daarom deze vraag).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
MrVegeta schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:03:

(ps. als deze vraag echt niet mag dan mag het topic wel geclosed worden, maar het is al bijna 7 jaar oud en nergens meer te krijgen, daarom deze vraag).
Zo werkt het niet, het werkt precies andersom, eerst uitvinden of het mag of niet (wat je al gedaan had zo te zien) en dan pas posten (en bij twijfel bijvoorbeeld eerst aan een crewlid vragen). Ook al is een spel nog zo oud, tenzij de makers aangegeven hebt dat je maar kopieert zoveel je wilt blijft het niet de bedoeling.

[ Voor 13% gewijzigd door blaataaps op 11-02-2006 13:10 ]

Dit topic is gesloten.