fsfikke schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 12:41:
Slightly off-topic maar de reactie van To3t3er vind ik eigelijk niet door de beugel kunnen
[...]
Verder zie je dat vooral in het begin deze winkel aardig wat goede surveys heeft gehad en daarom is het gemiddelde waarschijnlijk nog steeds voldoende.
Jij vindt dit niet door de beugel kunnen? Wat hierboven wordt vermeld is 100% waar!!! Helaas.
Heb zelf sinds ongeveer 2 weken ook ervaring met ze en de ervaring is NOOIT goed geweest. Ze lopen me toch een partij moeilijk te doen!!!!!!!
Je wilt een order annuleren en dit gaat blijkbaar niet (ik denk dat sommige tweakers dit verhaal inmiddels wel kennen...) want je datum is verlopen. Je stuurt ze mooi binnen 8 dagen een e-mail dat je je order wilt annuleren (zelfs de e-mail die naar mij werd gestuurd om mijn order te bevestigen had ik er onder gequote) en daar wordt gewoon niet op gereageerd.
Plaats je een bericht in dat online berichtensysteem-onzin-geval dat je een e-mail hebt gestuurd om je order te annuleren, wordt daar niet eens naar gekeken en zeggen ze gewoon: "Dit gaat niet, annuleringstermijn verlopen, blaat blaat". Afijn, na alles uit te leggen krijg ik er niet meer uit dan "Nee, niet waar, wij hebben gelijk, u bent te laat, kthnx". Na veel gezeur heb ik dus een screenshot gemaakt met de e-mail die ik had verstuurd, met ook in beeld de datum waarop de e-mail was verstuurd, tijd, etc. etc. Daar kijken ze niet eens naar!!! Krijg ik vervolgens een bericht met daarin dat mijn order is verzonden.
Stel hufters dat het zijn!!! En dat is nog op z'n zachtst gezegd.
Ik vind daarom ook dat deze webshop meteen een KNALRODE vuist moet hebben, al is het alleen maar om andere mensen te waarschuwen NOOIT, maar dan ook NOOIT OF TE NIMMER, bij deze winkel iets te kopen.
EDIT: Enkele gegevens: 19-05-2006 order geplaatst, 27-05-2006 gemaild om de order te annuleren, 29-05-2006 een bericht geplaatst die online berichtensysteem troep.
[
Voor 6% gewijzigd door
Tanuki op 31-05-2006 19:08
]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?