Toon posts:

MX1000 lag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem bij mijn nieuwe DiNovo setje. Ik had tot gister de oude versie (eerste versie met MX900 van anderhalf jaar oud-->tijd voor nieuwe). Nadat ik gister de nieuwe aansloot (met mx1000 dus) heb ik een lag in de muis van 0 tot 2 seconden. De helft van de tijd werkt het goed, maar regelmatig loopt de muis een paar minuten te *****. soms zelfs valt de hele muis uit. scrollen en klikken werkt nog wel, maar bewegen niet meer.

Nu heb ik de drivers van het oude DiNovo systeem er afgemikt en de nieuwe van de bijgeleverde cd geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ook na een compleet nieuwe windows installatie en driver update van logitech blij ik die lag behouden. Zelfs de mx900 muis heeft nu op het nieuwe systeem problemen.

ben ik de eerste? of is er iets mis met de software van logitech?

• Maxxi
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-11-2025
batterijen op?
of is ie niet draadloos?
zoja, check of ontvanger wel goed inde buurt staat. Vooral de goede hoogte is belangrijk.

Verwijderd

Topicstarter
vergeten te vermelden:
Het gaat hier om de bluetooth versie (zowel de oude als de nieuwe diNovo). Het is een dag oud, dus die batterijen zijn nog vol. indicator op muis geeft dit ook steeds aan:)

Heb nu net zelfs gedan dat ook het toetsenboard er mee kapt. Type dit nu ook op een ander toetsenboard. en een usb muis.

Kortom dit verbinding met het desktopsetje ik ronduit kl*te.

ontvanger staat niet, maar is een usb bluetooth dongle. die staat een meter er onder. maar met bt 2 moet dat geen probleem zijn...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 01:09 ]

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-02 21:03

Haan

dotnetter

De MX1000 is toch helemaal geen bluetooth muis, of ik ben gek..

Werkt het niet toevallig gewoon zonder driver te installeren?

[ Voor 35% gewijzigd door Haan op 11-02-2006 01:11 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Topicstarter
Het nieuwste diNovo setje is voorzien van de MX1000 laser muis. Dit setje is volledig bluetooth.

edit:
nee zonder drivers zelfde probleem. (installatie windows had ook een dikke lag).

mmmm na het plaatsen van een verlengkabel tussen de pc en de bluetooth dongle lijkt het probleem verholpen te zijn. Crack rommel dat het niet een 1,5 meter kan halen... nu al 10 minuten geen storing.

bij geen verdere fouten: einde van dit draadje.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 01:28 ]

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 07:37
Haan schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:11:
De MX1000 is toch helemaal geen bluetooth muis, of ik ben gek..

Werkt het niet toevallig gewoon zonder driver te installeren?
De "oude" MX-1000 is inderdaad een Fast-RF muis, en die versie kun je los kopen, en zit ook bij de MX-3100 desktop. Er is echter ook een nieuwe versie (die zit bij de MX-5000 desktop als ik het goed heb) en die is wel BT.

• k0ewl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-11-2025
Bij mijn MX5000 setje zit idd een MX1000 bluetooth

A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."

Verwijderd

Ik heb zowat hetzelfde probleem, alles blijkt goed te werken zonder de Logitech software te installeren.
Zodra de software de install afgerond heeft, valt elk toestel zijn verbinding weg. Of beter, mijn Bleutooth Dongle herkent mijn toestellen wel maar kan de verbinding niet maken met de software... Strange!! Ik probeerde de nieuwste software en de software bij mijn pakket (kocht dit op Ebay) en in de install wizard koos ik voor beide bluetooth mogelijkheden. Dus wat kan ik meer doen?! Heb al uren versleten mijn apparaten mét de software aan de praat te krijgen, zonder resultaat!! Hoop dat jullie mij kunnen helpen. Mijn apparaten werken dus alledrie perfect, juist dat ik de leuke functies op het numeriek klavier niet kan gebruiken. En dat was wel één van de redenen dat ik dit "sexy" setje kocht!!

Alvast bedankt!

Groetjes,
Damien
Pagina: 1