Ik heb een probleem bij mijn nieuwe DiNovo setje. Ik had tot gister de oude versie (eerste versie met MX900 van anderhalf jaar oud-->tijd voor nieuwe). Nadat ik gister de nieuwe aansloot (met mx1000 dus) heb ik een lag in de muis van 0 tot 2 seconden. De helft van de tijd werkt het goed, maar regelmatig loopt de muis een paar minuten te *****. soms zelfs valt de hele muis uit. scrollen en klikken werkt nog wel, maar bewegen niet meer.
Nu heb ik de drivers van het oude DiNovo systeem er afgemikt en de nieuwe van de bijgeleverde cd geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ook na een compleet nieuwe windows installatie en driver update van logitech blij ik die lag behouden. Zelfs de mx900 muis heeft nu op het nieuwe systeem problemen.
ben ik de eerste? of is er iets mis met de software van logitech?
Nu heb ik de drivers van het oude DiNovo systeem er afgemikt en de nieuwe van de bijgeleverde cd geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ook na een compleet nieuwe windows installatie en driver update van logitech blij ik die lag behouden. Zelfs de mx900 muis heeft nu op het nieuwe systeem problemen.
ben ik de eerste? of is er iets mis met de software van logitech?