KPN IPB persoonlijk nummer

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008

• gerwin1967
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 24-04-2006
Ik heb al een tijdje IPB en daarbij ook een Persoonlijk Nummer (PN), nu had ik het volgende probleem sinds vorige week (of eerder maar niet gemerkt), door 2de lijn HD in het verleden was dit PN aan tel2 toegewezen wat werkte, doorschakelingen gemaakt indien Tel1 ingesprek naar Tel2 en andersom.

Nu kwam ik er verleden week achter dat naar Het PN gebelt kon worden en dat de telefoon overging maar wanneer je opneemt de lijn dood was, bij het uitbellen met het PN op Tel2 wel een kiestoon en nummer wordt gebelt maar ook de lijn dood.

Dit gemeld aan de HD en deze belde na 3 dagen we hebben wat gedaan en het werkt weer, nou mooi niet dus mijn geporteerde nummer weer op beide poorten, weer gebelt en na dat ik teruggebelt zou worden wat niet gebeurde ontdekte ik dat de expiriabox een keiharde reset had gehad en alle instelling weer op de fabrieks instellingen stonden (wireless uit, key niet meer aanwezig enz.)

Uiteindelijk zelf instellingen voor zover zelf mogelijk terug gezet en de HD maar weer gebeld waar men mij doodleuk vertelde dat de PN's niet meer werkten door een probleem en dat KPN deze uit de "lucht" heeft gehaald tot dat het probleem is opgelost, en dat mijn begin situatie met de doorschakelingen niet mogelijk is op dit moment en de de medewerker van de HD ook niet wist hoelang de problemen met de PN's gingen duren.

Heeft iemend de zelfde ervaring met dit problem of komt dit bekend voor?

Wat mij uitermate irriteerd is dat er wat wordt gedaan door de KPN zonder dat de gebruiker op de hoogte wordt gebracht wat ze doen laat staan wat dan de gevolgen zijn.

Gerwin 8)7

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Deze kan dus wel hier blijven:

[rml]gerwin1967 in "[ KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen dee..."[/rml]

Trouwens, het is niet de bedoeling topics te reporten met een vraag (copy/paste van deze post). Maar goed, dit was mogelijk een vergissing.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.