Debian -- The Universal Operating System OF "Ubuntu: Linux for human beings"
Verwijderd
Als je een goede & stille cpu cooler zoekt, dan zit je bij Zalman zeker goed, maar opgelet je kijkt best eens op de zalman website hoeveel ruimte je precies nodig zal hebben.
En nog iets, zo snel kicken (< 24 uur) is niet gewenst. Dat heb je als het goed is in de FAQs gelezen, toen je je aanmeldde. Houd je hier aan
[ Voor 71% gewijzigd door The__Virus op 11-02-2006 10:43 ]
Het gaat dus om een socket A processor
Ik geloof ook dat Arctic een gelijksoortige koeler voor socket A processors heeft, je moet maar eens op de website kijken.
[ Voor 24% gewijzigd door Admiral Freebee op 11-02-2006 09:47 ]
Out of the box? What box? There is no box.
Die arctic dingen, hoe groot ze ook lijken, passen over het algemeen altijd wel. Heb zelfs een ECS bord gehad waarbij de koeler tegen een spoel stond te duwen
En welke koeler is stiller? Het gaat om een sempron processor_JGC_ schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 13:49:
Wat betreft de beperkte ruimte om de socket: ik heb diverse K7S41 borden onder handen gehad, en ook diverse K7S8XE borden, zit weinig verschil tussen de ruimte rond de socket tussen deze borden. Zelf heb ik een Zalman 7000 gemonteerd op mijn Asrock K7S8XE+, in een ander systeem zit een Arctic copper super silent TC gemonteerd, waarbij twee condensators een beetje in de weg zitten: die gaan echt wel aan de kant voor een Arctic koelblok
Die arctic dingen, hoe groot ze ook lijken, passen over het algemeen altijd wel. Heb zelfs een ECS bord gehad waarbij de koeler tegen een spoel stond te duwen
Out of the box? What box? There is no box.
Ga ik chekken thx.successor schreef op zondag 12 februari 2006 @ 11:35:
die gigabyte 3d cooler zou normaalgezien moeten passen , omdat de heatpipes eerst omhoog gaan voordat de koeler breder wordt en met 2000 toeren is ie echt wel stil hoor
Ik hoor ook leuke dingen over Arctic CopperLite.
Ik heb nu ook een OC gedaan van sempron 2400+ naar 2800+ met mijn bestaande coolermaster cooler.
Ik weet niet of dit gezond is, maar als dat wel zo is, zou ik dat met de nieuwe cooler ook willen behouden. En dat het liefst de CopperLite (goedkoop maar toch stil).
inderdaad een Arctic zien te krijgen!
Deze heeft Arctic niet meer in het programma, maar misschien is hij hier of daar wel te krijgen.(klik op de cpukoeler dropdownlijst en kies de CopperSilent2TC)
Superstil en koelt goed.
En check de pricewatch ook even
[ Voor 9% gewijzigd door efgeha op 12-02-2006 14:07 ]
Heb ook ff 3dmark 2001SE gedraaid, cpu is gedaald naar 40C.efgeha schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:06:
@ hierboven;
inderdaad een Arctic zien te krijgen!
Deze heeft Arctic niet meer in het programma, maar misschien is hij hier of daar wel te krijgen.(klik op de cpukoeler dropdownlijst en kies de CopperSilent2TC)
Superstil en koelt goed.
En check de pricewatch ook even
Maar is het nou echt te hoog, omdat je een andere koeler adviseerd. (Het word natuurlijk wel nieuwe cooler komen, voor het geluid)
Ik kan je plaatje niet openen, maar 40 graden kunnen ze tegen hoorstyx1 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:13:
[...]
Heb ook ff 3dmark 2001SE gedraaid, cpu is gedaald naar 40C.
Maar is het nou echt te hoog, omdat je een andere koeler adviseerd. (Het word natuurlijk wel nieuwe cooler komen, voor het geluid)
Lager is altijd lekkerder maargoed....
Vanwege het niet kunnen openen van je plaatje kan ik ook niets over je overklok zeggen...
Mocht je overigens besluiten de Arctic te kopen, dan is het het handigste om je moederbord even uit de kast te halen, de klem van de koeler is vrij lastig vast te maken anders.
Als je je moederbord laat zitten werkt een dunne platte schroevendraaier ook om de klem op je socket te bevestigen, desnoods puntje iets ombuigen.
[ Voor 25% gewijzigd door efgeha op 12-02-2006 14:32 ]
Je moet er echt bij kunnen hoor http://84.244.146.35/~admin/cpu.JPGefgeha schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:28:
[...]
Ik kan je plaatje niet openen, maar 40 graden kunnen ze tegen hoor![]()
Lager is altijd lekkerder maargoed....
Vanwege het niet kunnen openen van je plaatje kan ik ook niets over je overklok zeggen...
Mocht je overigens besluiten de Arctic te kopen, dan is het het handigste om je moederbord even uit de kast te halen, de klem van de koeler is vrij lastig vast te maken anders.
Als je je moederbord laat zitten werkt een dunne platte schroevendraaier ook om de klem op je socket te bevestigen, desnoods puntje iets ombuigen.
"Kan de server niet vinden" en "de pagina kan niet worden weergegeven"...........styx1 schreef op zondag 12 februari 2006 @ 14:34:
[...]
Je moet er echt bij kunnen hoor http://84.244.146.35/~admin/cpu.JPG
De plaatje kannu gezien worden.
[ Voor 87% gewijzigd door styx1 op 12-02-2006 15:22 ]
Ik vind die zalman nou niet echt superveel stiller dan die arctic coolers, je hoort ze beide amper. Aangezien een zalman cooler al snel tegen de 30-40 euro aanzit, terwijl een arctic cooler voor 10-15 euro over de toonbank gaat, is een arctic cooler gewoon aan te raden ipv een zalman.styx1 schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 15:03:
[...]
En welke koeler is stiller? Het gaat om een sempron processor