Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
Ik heb vandaag een Archos Gemini XS100 gekocht. Geinig ding, alleen hij wil niet meer aan. Nadat ik de firmware probeerde te updaten (wat niet lukte omdat de updatefile stuq was), deed hij het nog gewoon. Toen ging ie uit ivm stroombesparing, maar hij gaat dus nu niet meer aan

Ook gaat het icoontje voor het opladen niet meer aan op scherm, alleen het chg lampje gaat branden.

Iemand met een XS100 die weet hoe je m een hard reset geeft? ik weet t niet meer namelijk, en ik kan pas maandag die helpdesk bereiken.

Type: XS100
Firmware 1.2

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Kijk eens in je manual? Een mislukte firmware upgrade kan trouwens dodelijk zijn voor een speler, dus als een reset niet werkt zul je em wel terug moeten brengen.

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:41

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Topicstarter
In mn manual staat niets over een resetmogelijkheid. alleen dat als je vastslaat terwijl ie aan staat, dat je dan een knopje 15 secs ingedrukt moet houden, maar ook die werkt niet.

ervaring met de garantieafhandeling van archos trouwens? wordt hier wel wat simpel van, want ik heb inmiddels al meerdere mp3spelers gehad die allemaal stuk gingen :(

[ Voor 33% gewijzigd door _Mystikal_ op 10-02-2006 23:36 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Archos is uitstekend met garantieafhandelingen :) Ook zelf heb ik er goeie ervaringen mee.