Toon posts:

Voice over HTTP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik regelmatig de Webmessenger van MSN. Nu vraag ik me af of het mogelijk is om een spraak functie te gebruiken via een webbased app zoals deze Messenger.

Is zoiets mogelijk zonder extra programma's te installeren op een computer?
Ik zou dit namelijk graag in de Webbased MSN zien, maar misschien is zoiets helemaal niet mogelijk.

Ik heb met Google gezocht, maar wordt niet echt wijzer.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

dit kan wel via een java applet en een server ertussen. Enige wat je installeerd (via het web) is die java applet.

deze bijvoorbeeld.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:50
LoL... grapjas...

Ik zie nu al opscholen kids die MSN webmessenger gebruiken!! beheerders hebben al moeite om dit tegen te gaan.. ga jij ze nog eens VOIP geven via een messenger

:+

anyway.. denk niet dat het zou lukken aangezien je de geluids kaart moet benaderen via je applicatie dit kan wel via een JAVA applet. maar is vereweg van goede kwalitijd.
Daarnaast probeert MSN al heel erg de dam in te dekken aangezien hun reclame inkomsten mis lopen door het misbruiken van hun api's de VOIP functie (hoe je het ook wilt noemen) zal wel erg onbereikbaar zijn.. anyway als het lukt laat het hier dan vooral weten en hoe je dit heb gedaan..

A Soldiers manual and a pair of boots.

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-01 23:07
SinergyX schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 01:23:
dit kan wel via een java applet en een server ertussen. Enige wat je installeerd (via het web) is die java applet.

deze bijvoorbeeld.
# Check the microphone and speakers with any sound recording and playback program before voice chat using.
# If you are behind the proxy, the TCP connection to 7777 and 7778 ports must be permitted.
Dat is dus niet over HTTP

[ Voor 41% gewijzigd door JasperE op 11-02-2006 01:32 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

* SinergyX stand corrected :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

TCP/IP een protocol wat HTTP onderandere gebruikt.
maar probeer dan langs die proxy te komen... :)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-03-2006 10:22 ]

Pagina: 1