mail berichten in opstartscherm

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-03 22:51
Een vriend van mij heeft op een ongebruikte account van mijn vaders pc een keer aangemeld op msn, nu geeft windows opeens aan dat er ongelezen e-mails op deze account staan, mijn pa wordt hier panisch door.

Dus weet iemand hoe je bij het opstartscherm dit weg kan halen?

Verwijderd

misschien bij configuratie scherm, en dan gebruikers...en dan het desbetreffende account aanklikken en dan de .NET passpoort wijzigen...misschien kan je daar wat proberen

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:53
Google

[ Voor 6% gewijzigd door praseodymium op 10-02-2006 22:45 ]

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-03 16:25

DR161

is sarcasminist

gebruik tweakUI van microsoft :P

pssst geld kopen?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail

daar ook even de boel nakijken, die registry key bevat het emailaccount :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart geeft al meteen je antwoord. Zoek een volgende keer dus eerst even zelf voor je een topic opent. Scheelt bovenstaande behulpzame mensen werk en jou tijd :Y)

Zoals DeeD2k2 in "welke speler is beter?" ook al zei: geef genoeg informatie in een topicstart en stop even wat meer moeite in een topicstart. Gezien je topictitel heb je ueberhaubt niet gekeken naar andere topics/topictitels in WOS en dat is natuurlijk niet erg netjes tegenover de rest van de users: jouw tijd is niet belangrijker dan dat van de mensen die antwoord geven ;)
Kortom: ik sluit dit topic. Zoals al gezegd: lees even Algemene gedragsregels (Netiquette) en enige sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif) [voordat je een topic opent. Deze kan wel dicht lijkt me. Als er nog extra vragen zijn, open gerust een nieuw topic maar houd dan even rekening met bovenstaande :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.