Toon posts:

OverClock hulp voor een groentje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij helpen? heb sinds een paar dagen een abit kt7 mobo, een amd athlon 900, en 128mb pc133 ram. wil dit gaan overklokken, mar hoe kan ik dat het best doen? ook met bios instellingen, de potlood methode, etc. heb nu de fsb op 6 staan, dus heb nu 9 x 106 maar dat is natuurlijk nog niets. wie o wie kan mij helpen. oh ja, heb een gewone coolermaster koeler. of weten jullie een soort van handleiding waar dit allemaal in beschreven staat?

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:24
Gebruik de search eens!!!:(:(:(
(Dit antwoord zal nog wel vaker komen :P)

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

'k heb hier een geweldige overklok guide voor je : http://gathering.tweakers.net/forum/find

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• Dennis Nijhuis
  • Laatst online: 09-03-2025
fbs op 6 :( zou betekenen dat je 6*9=54 mhz hebt. Denk ik tog dat je bedoeld: 106.

Maar eh, als ik jou was zou ik inderdaad even de search gebruiken. Is al heel vaak aan bod geweest >:)

Bestuh!!

• D-RiSe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

Op maandag 22 januari 2001 13:21 schreef MadCue het volgende:
fbs op 6 :( zou betekenen dat je 6*9=54 mhz hebt. Denk ik tog dat je bedoeld: 106.

Maar eh, als ik jou was zou ik inderdaad even de search gebruiken. Is al heel vaak aan bod geweest >:)
dat heeft ie er ook achter staan :Z

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• Dennis Nijhuis
  • Laatst online: 09-03-2025
Ow. Tja, weer eens niet goed gelezen |:(

Bestuh!!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-05 16:32

mrknowitall

Hardware junkie

Er is ergens een topic met heel errug veel machines erin, daar kan je instellingen van jatten.

Ik zou beginnen met het potlood en de multiplier in de bios te verhogen. Voltage verhogen tot je hem stabiel hebt. Bij mij is FSB overklokken geen succes, 103 gaat al niet. Ik heb een Duron 800@1000 10x100 dus. Nu schijnt het bij een Athlon lastiger te zijn de multiplier hoog te krijgen, allemaal een kwestie van proberen.

* mrknowitall baalt van alle %search% replies [img]"i/s/frown.gif\"[/img]

BTW ik heb ook zo'n coolermaster tot 1,2 GHZ, daar hou ik em aardig mee op temperatuur. Moet alleen nog ff artic silver aan gaan schaffen.

/me heeft ff search gebruikt :)

One of the animals has left its cage today.

Pagina: 1