Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!
Verwijderd
Ik heb 2 uur geleden nog QNX geïnstalleerd en ermee op Internet geweest, met Chello. Het enige dat ik ingesteld heb waren het IP-adres en subnetmask. Ik zit wel in de 24.132.*.* reeks bij Chello.
Het enige dat wat pielen was, was dat ik niet direct in QNX kon zien welke netwerkkaart welke was. De drie kaarten waren en0, en1 en en2 gelabeld. Dus stuk voor stuk IP en subnet ingevuld totdat het werkte.
Kan je gateway niet leeg laten? Kan je wel IP-adressen van bv Tweakers.net pingen?
Werkt TCP/IP (probeer localhost 127.0.0.1 te pingen in terminalvenster)?
Het enige dat wat pielen was, was dat ik niet direct in QNX kon zien welke netwerkkaart welke was. De drie kaarten waren en0, en1 en en2 gelabeld. Dus stuk voor stuk IP en subnet ingevuld totdat het werkte.
Kan je gateway niet leeg laten? Kan je wel IP-adressen van bv Tweakers.net pingen?
Werkt TCP/IP (probeer localhost 127.0.0.1 te pingen in terminalvenster)?
Ik ga weer lekker verder knutselen 
Bedankt. kijken of dit beetje helpt.
ik heb de pjoeter weer te veel info gegeven, kan ie niet tegen
Bedankt. kijken of dit beetje helpt.
ik heb de pjoeter weer te veel info gegeven, kan ie niet tegen
Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!