Toon posts:

hardeschijf crash??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem, één van mijn hardeschijven ben ik in Windows XP aan het scannen geweest op fouten. Helaas was er op zo'n 80% van de controle een stroomstoring, dus mijn pc viel uit. Na het opnieuw aanzetten, was mijn partitie nog wel zichtbaar, maar volgens Windows is hij compleet leeg!!

De andere partitie van deze hardeschijf heeft geen problemen (is benaderbaar en bestanden kunnen gewoon normaal geopend worden).

Die getroffen partitie reageert erg traag en gaf in dos (cylindrische errors aan). Na het opnieuw rebooten van de pc is de partitie wel benaderbaar, maar nog steeds compleet leeg! Foutmelding is trouwens wel weg.

Iemand nog een idee hoe ik de data kan terughalen?

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 17:40

Khaine

Python liefhebber

Voor het terugkrijgen van je data zijn speciale programma's te downloaden. Vaak staat het er nog wel op maar kan windows niets met de gevonden data. Je kunt even zoeken op "data recovery" via google, en daar wat share-ware of freeware progs zoeken.

Ik weet dat ik er ook ooit 1 heb gedraaid en toch 75% heb teruggevorderd. Met een beetje zoek en trial-werk moet het te doen zijn.

Zorg ook voor een tijdelijk schijf, een CD-rom bootable OS , oid. Suc6 ermee !

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Tip: File Scavenger

Heeft mij al eens geholpen een 60GB partitie compleet terug te krijgen nadat deze was verwijderd en Windows eroverheen was gedraaid.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:23

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Eh, harde schijven worden in Opslagmedia & I/O Controllers besproken, filesystems die raar doen in het subforum van je OS (in dit geval Windows Operated Systems). Waarom dump je zo'n vraag in Overige Hardware :?

En waarom geef je 0,0 info over je hardware als je wel denkt dat het hardware betreft :?

[ Voor 18% gewijzigd door dion_b op 10-02-2006 22:45 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.