Ik heb een nieuwe TV, de Panasonic TX-32PX30, met component aansluiting. Maar ik ik zou graag zowel mijn Xbox 360 als mijn DVD speler via component (pogressive) aan willen sluiten. Bestaat er zoiets als een switch-block waarop ik beide apparaten zonder al te veel kwaliteitsverlies aan kan sluiten en waarmee ik dus tussen beiden apparaten kan schakelen zonder steeds achter de TV te hoeven kruipen? Wie kan mij verder helpen?
Verwijderd
het bestaat wel, maar voor de 3 roodwitgeel tulpjes. je zou eens moeten vragen aan die aardige meneer achter de electronicazaak of je het mag proberen of het daarmee werkt, want ik denk dat het wel werkt met een gewone 3tulpjes schakelbox.
Bedankt voor de tip ... maar loop je hierdoor niet het risico op kwaliteitsverlies? Ik heb mijn DVD speler met een 'duurdere' component kabel aangesloten en om die dan weer aan te sluiten op een composietblokje? Had ik dan net zo goed een composiet kabeltje kunnen gebruiken voor de component aansluitingenVerwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 20:10:
het bestaat wel, maar voor de 3 roodwitgeel tulpjes. je zou eens moeten vragen aan die aardige meneer achter de electronicazaak of je het mag proberen of het daarmee werkt, want ik denk dat het wel werkt met een gewone 3tulpjes schakelbox.
Uhm, nee?Verwijderd schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 21:45:
[...]
Bedankt voor de tip ... maar loop je hierdoor niet het risico op kwaliteitsverlies? Ik heb mijn DVD speler met een 'duurdere' component kabel aangesloten en om die dan weer aan te sluiten op een composietblokje? Had ik dan net zo goed een composiet kabeltje kunnen gebruiken voor de component aansluitingen
Dat blokje schakelt 3 cinch aansluitingen. Normaliter bedoelt voor audio links + rechts en video composiet.
Dat sluit jij er echter niet op aan. Ik denk dat het schakelblokje er volkomen poep aan heeft, of je er nu daadwerkelijk audio over de rood + witte cinch gooit, of dat jij zin hebt om er video over te sturen.
Het schakelblokje is voor de rest geen levensvorm die dit misselijke bedrog van je door heeft en dus ingrijpt.
Aannames zijn fataal.
Misschien heb je hier iets aan? Deze heb ik aan mijn tv hangen voor mijn Xbox, GameCube en PS2/DVD. Werkt perfect.

http://www.lik-sang.com/i...gory=23&products_id=4088&

[ Voor 3% gewijzigd door pathfinder2k op 11-02-2006 02:53 . Reden: Linkje aangepast... ]
Well, this must be the onepathfinder2k schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 02:51:
Misschien heb je hier iets aan? Deze heb ik aan mijn tv hangen voor mijn Xbox, GameCube en PS2/DVD. Werkt perfect.
Bedankt allen voor de tips & info!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2006 10:45 ]
Verwijderd
ik heb precies dezelfde voor me xbox 360 , ps2 , gamecube en dvd speler.Verwijderd schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 10:44:
[...]
Well, this must be the oneConnects wat ik nodig heb, goede reviews op de site en voor € 21,- euro binnen 24 uur uur bezorgd
Vanmiddag nog even kijken of de lokale electroboer iets vergelijkbaars heeft, anders gaat vanavond de bestelling de deur uit.
Bedankt allen voor de tips & info!
werkt perfect! GEEN KWALITEITSVERLIES in beeld !
Pagina: 1