Kon 123 nix vinden op got nog google.
ik ben bezig voor 'n site voor 'n deejay, hij wil (ook om mezelf werk te besparen) .WAV files uploaden en die dan automatisch in zijn flash "music player" kunnen laten loopen.
Allemaal niet zo'n probleem PHP > XML > FLASH, maar de reden waarom ik hem WAV files heb laten maken, is dat MP3 files niet vloeiend loopen; altijd een kleine rust pauze aan het einde.
Nu heb ik dit geschreven:
Maar hij doet helemaal nix terwijl test.wav wel bestaat.
Verander ik test.wav voor test.mp3 (die ook bestaat), doet hij het wel (alleen natuurlijk met aan het einde een korte pauze), terwijl test.mp3 een exact convert is van test.wav
Is er een mogelijkheid dynamische sound objects seamless te laten lopen?
ik ben bezig voor 'n site voor 'n deejay, hij wil (ook om mezelf werk te besparen) .WAV files uploaden en die dan automatisch in zijn flash "music player" kunnen laten loopen.
Allemaal niet zo'n probleem PHP > XML > FLASH, maar de reden waarom ik hem WAV files heb laten maken, is dat MP3 files niet vloeiend loopen; altijd een kleine rust pauze aan het einde.
Nu heb ik dit geschreven:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| var my_sound:Sound = new Sound();
my_sound.loadSound("loops/test.wav", false);
my_sound.onLoad = function(success:Boolean) {
if (success) {
this.start(0,999);
this.setVolume(100);
}
} |
Maar hij doet helemaal nix terwijl test.wav wel bestaat.
Verander ik test.wav voor test.mp3 (die ook bestaat), doet hij het wel (alleen natuurlijk met aan het einde een korte pauze), terwijl test.mp3 een exact convert is van test.wav
Is er een mogelijkheid dynamische sound objects seamless te laten lopen?
[ Voor 4% gewijzigd door KolNedra op 10-02-2006 19:46 ]
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM