Toon posts:

Webcam in msn

Pagina: 1
Acties:
  • 2.671 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een webcam aangeschaft, een Philips SPC200NC. Deze is aangesloten en met het programma Vrecord van Philips krijg ik wel beeld. Alleen in msn messenger herkent hij de cam niet. Als ik de cam selecteer geeft hij aan dat hij geen beeld kan krijgen(verbinding kan krijgen), en dat ik programmas moet afsluiten die gebruik maken van de cam, maar dit is niet het geval...

Hoe los ik dit op?

Alvast bedankt

Rutger

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je hem ook al geconfigureerd in MSN zelf :?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Draait dat philips progje niet sneaky nog op de achtergrond? Dus effe ctrl alt del en de processen door spitten. Welk os etc overigens?

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-02 13:01
GGS_106 schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 18:40:
Heb je hem ook al geconfigureerd in MSN zelf :?
Dat doet MSN automagisch als je de webcam wilt activeren ;)

• svandelft.nl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-02-2024
Toen ik me webcam had geinstalleerd herkende msn deze ook niet.
Ik heb toen de webcam moeten instellen.

Extra » Audio en Video instellen...

Daar volg je gewoon de instructies en als het goed is moet hij nu gewoon werken.

System Spec

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dat inderdaad gedaan, hij staat wel in het rijtje, ik heb hem geselecteerd maar waar dan beeld zou moeten verschijnen staat dat hij geen verbinding kan krijgen, en als er programmas zijn die gebruik maken van de webcam dat ik die moet afsluiten. het rare is dat alles uit is geschakeld.. bij skype kan hij trouwens ook geen beeld krijgen, maar herkent de cam wel.. alleen dat Vrecord van philips kan beeld krijgen

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 20:11

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik zit met hetzelfde probleem. Zo ineens na een bepaalde messenger update doet de webcam het niet meer.

Is er al iemand met een oplossing?? TS misschien?

Verwijderd

misschien gewoon dat vrecord uitschakelen?

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-02 20:11

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 18:01:
misschien gewoon dat vrecord uitschakelen?
Wat voor vrecord?? Dat heb ik helemaal niet draaien, heb gezocht en heb het ook niet ergens op schijf staan. Ik heb alle draaiende processen afgezocht en kon niks vinden wat te maken zou kunnen hebben met de webcam. Snap er echt helemaal niks van :'(
Pagina: 1