Rassist,
Zal er meteen geroepen worden.
Ik vind n.l. dat wij op dit moment het "top"ras zijn,ja de beste ,uber ras,of wat je maar wilt.
Voor dat er meteen een ban of slot komt, zal ik vertellen waarom.
Ik denk dat er eens in de "zoveel" tijd een ras is dat de top is,nu zijn wij dat zamen met de japaners.
2000 jaar geleden de romeinen,daarvoor de Egyptenaren,tussen door nog de grieken,maya's,ectra.
Zo,iedereen even "wakker"gemaakt.
hebben wij het nu gehad?
We kunnen het geweld op straat nog maar net bedwingen,laten de Bejaarden en invaliden nog net niet aan hun lot over.
steeds meer nieuwe en oude ziektes steken de kop op waar we niets aan kunnen doen.
we hebben onze rivieren verknalt,het water stijgt.
zijn we over de top?
Er zijn wijze mannen die zeggen dat het in zuid Amerika moet gaan gebeuren.
Waar denken jullie dat Het nieuwe centum van de wereld komt te liggen,en welk volk wordt daarbij het nieuwe "uber"ras.
Of loopt dat allemaal zo'n vaart niet.
Zal er meteen geroepen worden.
Ik vind n.l. dat wij op dit moment het "top"ras zijn,ja de beste ,uber ras,of wat je maar wilt.
Voor dat er meteen een ban of slot komt, zal ik vertellen waarom.
Ik denk dat er eens in de "zoveel" tijd een ras is dat de top is,nu zijn wij dat zamen met de japaners.
2000 jaar geleden de romeinen,daarvoor de Egyptenaren,tussen door nog de grieken,maya's,ectra.
Zo,iedereen even "wakker"gemaakt.
hebben wij het nu gehad?
We kunnen het geweld op straat nog maar net bedwingen,laten de Bejaarden en invaliden nog net niet aan hun lot over.
steeds meer nieuwe en oude ziektes steken de kop op waar we niets aan kunnen doen.
we hebben onze rivieren verknalt,het water stijgt.
zijn we over de top?
Er zijn wijze mannen die zeggen dat het in zuid Amerika moet gaan gebeuren.
Waar denken jullie dat Het nieuwe centum van de wereld komt te liggen,en welk volk wordt daarbij het nieuwe "uber"ras.
Of loopt dat allemaal zo'n vaart niet.