Verwijderd

Topicstarter
Rassist,
Zal er meteen geroepen worden.
Ik vind n.l. dat wij op dit moment het "top"ras zijn,ja de beste ,uber ras,of wat je maar wilt.
Voor dat er meteen een ban of slot komt, zal ik vertellen waarom.
Ik denk dat er eens in de "zoveel" tijd een ras is dat de top is,nu zijn wij dat zamen met de japaners.
2000 jaar geleden de romeinen,daarvoor de Egyptenaren,tussen door nog de grieken,maya's,ectra.
Zo,iedereen even "wakker"gemaakt.
hebben wij het nu gehad?

We kunnen het geweld op straat nog maar net bedwingen,laten de Bejaarden en invaliden nog net niet aan hun lot over.
steeds meer nieuwe en oude ziektes steken de kop op waar we niets aan kunnen doen.
we hebben onze rivieren verknalt,het water stijgt.
zijn we over de top?

Er zijn wijze mannen die zeggen dat het in zuid Amerika moet gaan gebeuren.

Waar denken jullie dat Het nieuwe centum van de wereld komt te liggen,en welk volk wordt daarbij het nieuwe "uber"ras.

Of loopt dat allemaal zo'n vaart niet.

• -=Confuzer=-
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08-2024

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Even per definitie :
De romeinen zijn geen ras.

Dus je hele betoog klopt niet, je argumenten slaan nergens op.

Slotje dus...

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-12-2025

CmdrKeen

Krentenboltosti

Je bent geen racist (ja, dat schrijf je met een 'c') want je zegt niet dat het ene ras beter is dan het andere. Maar goed.

Ik denk dat je iets te eurocentrisch denkt. In "ons" opzicht zijn we het beste. Wat versta je onder "het beste"? Wat zijn de criteria voor het bereiken van de top? Wat is die top?

Bedenk dat aub eerst voordat je een conclusie trekt. Begrijp me goed: ik wil je conclusie niet per sé onderuit halen, maar je bent nogal kort door de bocht.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

Topicstarter
The Basics; Forum Survival Guide

Om te beginnen; wees een beetje aardig voor elkaar. Met 15000+ mensen in een ruimte weet je zeker dat niet iedereen het met je eens is. Er zullen altijd mensen zijn die er een andere visie op na houden dan de jouwe.
Dit komt vooral tot uiting in de forums Stuffis Generalis; Nieuws, Sport en TV; Wetenschap en Levensbeschouwing; Tweakers.net Moderatorforum en het Off-Topicforum.

Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Aan de andere kant; als je weet dat je dyslectisch bent, probeer het verhaal dan kort te houden, en druk af en toe op [Enter]. Ondanks welwillendheid van de meesten, is gebleken dat een woordenzee zonder Enters of leestekens niet goed gelezen wordt. En da's jammer.

Hou er ook rekening mee dat niet iedereen even "gifted" is.
Er lopen hier zowel professionals als newbies rond, maar zo af en toe komen we allemaal wel een probleem tegen wat we zelf niet op kunnen lossen. Hou daar rekening mee.
de rest kunnen al die "slimmerikken" vast wel zelf opzoeken.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Zo onaardig was ie nu ook niet pc-smurf.
Het gaat erom dat je een topic hebt geopend met argumenten die niet kloppen.

Hoe kan je nu een discussie houden over een topic die per definitie niet klopt?

Wij Nederlanders zijn toch ook geen ras?

The fact that a believer is happier than a sceptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one.The happiness of credulity is a cheap and dangerous quality.-Quis custodiet ipsos custodes Diadem?Ik ook met zonnebril

Verwijderd

wij zijn echt niet superieur ofzow hoor
alleen wat sluwer en meedogenlozer

wat gedreven word door hebberigheid

Verwijderd

Dyslexie is een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Daarom kan het af en toe voorkomen dat iemand een verhaal post waar nogal wat spel/stijlfouten in voorkomen, en het is niet leuk om iemand daar steeds op te wijzen.
Nu wil ik niet racistisch doen maar ik vind jou als dyslectisch persoon geen volwaardig deelnamer aan ons überras. >:)

Gaat er nu een lichtje bij je branden hoe onzinnig je aan het lullen bent? |:(

Je beargumenteert nauwlijks, je feiten kloppen niet en je bekijkt de zaak erg eenzijdig.

Verwijderd

Als we nou elk woordje "ras" vervangen door "volk"...

Want het onderwerp is wel interessant, het is alleen inet helemaal duidelijk gebracht.

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

Jaap:
A) We zijn niet het centrum van de wereld
B) Wat is de definitie van een volk dat op zijn top is?
C) Die argumenten over ziektes waar ie het over heeft slaan nergens op

Misschien kunnen we het dan anders stellen *zucht*.

Zit het Nederlandse volk nu aan zijn top?

• Exposure
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
En wat denk je van de beschavingen in Amerika, voor Columbus daar in zijn bootje aan wal kwam, en geheel volgens de toen al bekrompen europese visie dacht dat hij in Afrika was? Dat jij nu in de veronderstelling bent dat je tot het superieure ras behoort geeft alleen maar aan dat jij het prototype van de europeaan bent. Je weet niet wat er allemaal op de wereld gebeurt is. Inca's, Azteken, Atlantis, etc. etc.

Exposure

You're so fucking special. I wish I was special.

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29

Sabbi

je denkt aan mij.

of 'cultuur' ipv ras of volk, dat klopt nog net wat beter... want de cultuur waar wij nu inzitten gaat toch heel wat verder dan alleen Nederland...

Tja, wanneer zou onze 'techno-apocalyopse'komen, dat we dusdanig afhankelijk zijn van compu's en zo dat we er niet meer zonder kunnen, en dat dan de stroom uitvalt?

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

en geheel volgens de toen al bekrompen europese visie dacht dat hij in Afrika was
Zo exposure, dus nu ben je w/l verslaafd aan het worden? :P
India dus...

Sabbi:
offtopic:
Tja, ik vind stroom ook iets heel belangrijks... laten we een constuctie om de zon bouwen die alle zonlicht behalve dat wat op de planeten schijnt omzet in stroom :P

Verwijderd

Tja, wanneer zou onze 'techno-apocalyopse'komen, dat we dusdanig afhankelijk zijn van compu's en zo dat we er niet meer zonder kunnen, en dat dan de stroom uitvalt?
Ik zie niet in wat er mis mee is om afhankelijk te zijn van je computer. :)

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:29

Sabbi

je denkt aan mij.

"hij stierf een gelukkige dood tijdens Quake 3"

neeh, ik vind het ook niet erg, maar het zou wel het einde van je beschaving kunnen zijn op den duur als je door als je quake 3 implants niet meer zonder stroom kan

Verwijderd

Coonfuzer: You got a point there ;)

Verwijderd

Tja, we hebben nu ook al zulke beperkingen:
- 3 maanden zonder voedsel en je gaat dood
- 3 dagen zonder water en je gaat dood
- 3 minuten zonder zuurstof en je gaat dood

En waaronm zou even zonder stroom zitten dodelijk zijn? En nu loopt de samenleving ook al in het 100 als de stroom uitvalt. En dat kunnen we niet meer terugdraaien.

• Defspace
  • Laatst online: 24-12-2025

Defspace

Administrator

Om daar nog even aan toe te voegen apoc2:

- 10 dagen zonder licht en je bent gek.

p.s. apoc2, ik heb nog een antwoord op jouw vraag in dit(Ruimte: krommingen 2) topic gezet, graag uw commentaar :)

Verwijderd

Ik heb je vraag inmiddels beantwoord.

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37

Nicap

Tsssk....

Op maandag 22 januari 2001 13:36 schreef -=Confuzer=- het volgende:
Zo onaardig was ie nu ook niet pc-smurf.
Het gaat erom dat je een topic hebt geopend met argumenten die niet kloppen.

Hoe kan je nu een discussie houden over een topic die per definitie niet klopt?
Eh, als je een topic opent met argumenten die allemaal al kloppen, waar kan je dan nog over discussieren?

• -=Confuzer=-

-=Confuzer=-

My judgement rulez

een topic die per definitie niet klopt?
Sorry Nicap, ik bedoel dus dat je argumenten als je ze aanbrengt wel IETS van waarheid moeten hebben. of stel dan gewoon een vraag?

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:37

Nicap

Tsssk....

ok, dan vat ik hem

Verwijderd

Wie zegt dat wij het zo super hebben? idd, we verkloten alles waarmee we in aanraking zijn. Ik denk dat je beter af bent als loop je naakt (is niet een pre, maar lijkt me wel lachen ;)) door de bossen. In ieder geval denk ik dat ze daar gelukkiger zijn als wij in onze metro's.
Totdat wij ("civilized people") hun bossen omver zagen voor onze kladblokken.
Dit is misschien een beetje (erg) eenzijdig belicht maar je snap wat ik bedoel.
Pagina: 1