MP3 op DVD zetten

Pagina: 1
Acties:

• lammerts
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 23:23
Ik heb een portable DVD speler (zo'n speler in tas met 7"scherm). Deze speler kan ook MP3 CD's en MP3 DVD's afspelen. Ik heb deze aangesloten op de audio installatie en wil graag dat hij direct begint te spelen als ik er DVD in stop. Aangezien er heel veel MP3-tjes op passen, kan en wil ik niet alles in de root zetten (hij speelt ze wel af) Ik zou graag alles in mappen willen zetten en een soort ID file in de root. Hoe en waarmee kan ik dit voor elkaar krijgen? Ik heb het geprobeerd met mappen en mu3 files in root, maar dit wordt niet herkend. Wel worden de mappen herkend, maar dan moet ik met afstandsbediening naar betreffende map bladeren en vervolgens selecteren en dan wordt betreffende map afgespeeld. Ik wil echter zonder tussenkomst van afstands bediening, dat hij direct gaat spelen en je bv. met next button op speler, de volgende map kan selecteren.

Iemand ervaring hiermee

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 07:29
Het zou handig zijn om even te zeggen welke type speler het is. Anders kunnen wij je ook niet helpen. Iedere speler is namelijk anders. Mijn MP3-CD speler gaat bijvoorbeeld wel automatisch spelen, onafhankelijk of er wat in de root staat of niet.

[ Voor 30% gewijzigd door ShadowLord op 10-02-2006 15:47 ]

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"