Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Symantec Client Security of Norton AntiVirus Corporate

Pagina: 1
Acties:

• htheman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-03-2018
Hallo :)

Ik wil op een Windows Server 2003 systeem Norton installeren zodat het beveiligd is voor het hele netwerk.
Welke product moet ik dan aanschaffen? De Norton Client Security of Norton AntiVirus Corporate Edition?

Ik wil een soort antivirus client/server systeempje ofzo

Ik snap het verschil ertussen niet helemaal.

En ja, ik hou het bij Norton ;) dus graag geen posts dan andere AV's beter zijn :9

[ Voor 9% gewijzigd door htheman op 10-02-2006 14:42 ]

gsorzZ

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
htheman schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:38:
En ja, ik hou het bij Norton ;) dus graag geen posts dan andere AV's beter zijn :9
Waarom hou je het bij Symantec dan? Andere AV's ZIJN namelijk beter.

• htheman
smvs schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 14:52:
[...]

Waarom hou je het bij Symantec dan? Andere AV's ZIJN namelijk beter.
Ik heb in ieder geval een soort client / server systeem nodig. Opzicht maakt het niet zoveel uit welke, maar ik weet niet zeker of de Corporate over zo'n functie beschikt.

gsorzZ

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11 08:50

Sosabowski

nerd

htheman schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:01:
Ik heb in ieder geval een soort client / server systeem nodig. Opzicht maakt het niet zoveel uit welke, maar ik weet niet zeker of de Corporate over zo'n functie beschikt.
Dat heeft ie :)
Laatst op een netwerk van 25 pc's dat ding uitgerold. Via de server installeer je de clients op PC's. Wel eerst de XP firewall uitzetten anders werkt het niet.

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

• htheman
IorGie schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Dat heeft ie :)
Laatst op een netwerk van 25 pc's dat ding uitgerold. Via de server installeer je de clients op PC's. Wel eerst de XP firewall uitzetten anders werkt het niet.
Kijk, dat noem ik nuttige informatie ;)
Dank je wel.

Hoe werkt dat installeren via de server precies? Krijg je controle over de clients ofzo? (ja srry ben niet de slimste :P)

gsorzZ

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Het barst van dit soort systemen. Trendmicro heeft bijvoorbeeld officescan, etc.
Pagina: 1