Toon posts:

ok even duidelijker formuleren Toshiba M400

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jow,

Toshiba komt met een nieuwe tablet pc op de markt. Je weet wel, zo'n notebook met kantelbaarscherm waar je met een stylus kan op schrijven.
Blijkbaar zal men het scherm zelf van deze tablet pc kunnen verwijderen van het 'toetsenbordgedeelte'. De twee zullen dan draadloos met elkaar communiceren tot over een bepaalde afstand.

Nu de vraag:
Weet er iemand hoe ver dat afneembaar scherm van de 'eenheid' of 'toetsenbordgedeelte' mag verwijderd zijn eer er contactverlies is?
Gaat deze communicatie door muren heen?
Welke technologie gebruikt Toshiba om in deze communicatie te voorzien?
Zijn er nog andere concurrenten (lees: andere recente tablet pc's) die met deze technologie bezig zijn?

Ik heb gehoord dat de M400 begin maart op de Belgische markt ter beschikking zal komen. Kan iemand dat bevestigen?

Greetz
Nicodemus

P.S. Als de moderator nog steeds de vraag niet zou snappen dan zou ik hem toch vriendelijk willen verzoeken deze topic toch niet af te sluiten maar open te laten voor mensen die wel een antwoord weten op deze, i know, niet alledaagse vraag. Dank.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Lees Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! eens voordat je een nieuw topic opent :)

Dit is gewoon niet de manier om een topic te openen op GoT, we verwachten een bepaalde mate van zelfwerkzaamheid en inzet. Die kan ik hier nog steeds niet vinden, dus je topic gaat bij deze gewoon op slot. Als je je vraag op een goede manier formuleert en aangeeft wat je hebt gezocht en wat je bevindingen zijn dan kan iemand daar op reageren.

Dicht dus :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Dit topic is gesloten.