Toon posts:

Mail naar eigen mailserver

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een mailscript gevonden wat op zich heel goed werkt ... totdat ik de mail naar de eigen mailserver van de geadresseerde stuur.

Het script (Form Mail 3.3 op http://www.phpfreakz.nl/library.php?sid=10548) heb ik op de webruimte bij de hostingprovider geplaatst. Om het te testen heb ik hier mijn eigen mailadres opgegeven (mickey@xxxxx.nl). Zonder problemen komt de testmail bij mij binnen, inclusief de automatische reply. Vul ik het mailadres in voor wie de mail daadwerkelijk bedoeld is, komt deze never nooit niet aan op de eigen mailserver. Deze mail komt binnen in de webmail en wordt niet verder doorgestuurd naar of binnengehaald bij de mailserver. De gewone mail die dmv outlook, outlook express, thunderbird o.i.d. verstuurd wordt komt wel gewoon binnen op de mailserver

Ik heb geen enkele ervaring met eigen mailservers, kan iemand mij helpen??

Mickey

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-04 19:04
Misschien heeft de provider van diegene aan wie de mail geadresseerd is een spam filter geinstalleerd die jou mail als spam aanmerkt?
Probeer eens om zo'n mailtje dat je via het script naar jezelf stuurt door te sturen naar de geadresseerde. Komt het dan ook aan?

Hail to the king baby!

Verwijderd

Is bij je hosting provider wel een geldige smtp server ingesteld.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-04 17:49

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar we geven in Programming & Webscripting geen support op scripts van derden. De maker van het script heeft ook een profiel bij PFZ, en daar staat vast ook wel een mailadres in. Neem liever contact met hem op, of zoek een script dat wel voldoet aan je eisen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.