ban ipv topic op slot

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/110777

klmurphy legt daar m'n topic op slot.. ok, hij moest iets doen, maar het topic sluiten helpt niet echt naar mijn mening..
Beter had het imo geweest om jooers effe een ban aan te smeren..
er stond al een waarschuwing van andina in dat topic en toch gaat ie nog idioot zitten posten, lijkt mij redelijk geslaagde poging om een topic te verknallen.
Lijkt mij dus ook niet dat jooers hier iets mee inzit/ iets van zal leren.
drom: temp ban (permban is wat overkill) zou daar redelijk perfect voor zijn denk'k.

anyway, geen gesmeek om heropening van topic of ban van user, maar misschien kunnen de adjes en modjes er toch wat lessen uittrekken van effectief users iets afleren.
Er wordt te weinig geband. Heb eigenlijk nog nooit iets tussen perm ban en slotje in gezien.. wordt iets als een temp ban gebruikt?

eneeuhh.. klmurphy: no offence intended.. je mod zelf best goed :)

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Ik heb Jooers een waarschuwing verkocht. Dit is IMHO genoeg.

Ik heb de topic gesloten omdat serieuze reacties uitbleven en Joeers liever via de topic zijn ongenoegen kenbaar maakte. De topic is nu weer open onder zeer streng voorbehoud.

• Murphy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-02 14:35

Murphy

(2B||!2B)?

Op maandag 22 januari 2001 12:52 schreef poohbeer het volgende:eneeuhh.. klmurphy: no offence intended.. je mod zelf best goed :)
:o

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:00

Floor-is

5.2

We gaan stoppen met de permbans. Als iemand zich 2 keer misdraagt krijgt deze persoon een ban aan zijn broek.

In dit geval kan ik het niet nazoeken aangezien de posts zijn verwijderd. HBM heeft de thread weer geopend, hopend op een beter niveau. Zie ook zijn post. :)

Bericht hierboven

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
:o
laat't niet naar je hoofd stijgen he klmurphy ;)

floris: je bedoelt stoppen met tempban?
Is een temp niet beter als waarschuwing trouwens? De persoon krijgt een degelijke waarschuwing.. kan even het forum niet meer vervuilen (effe kalmeerpauze dus).
Natuurlijk is het weer dubbel werk voor jullie mods (tenzij het automatisch kan?).
Mja, julli" zien maar.. ik vertrouw op de alwijze modjes :) (noujah, 'wijs'?) :P

Eneuhh.. thx HBM :)