Laptop toetsenbord blijft hangen; virus?

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:42
Hallo,
Ik had een vraagje.
Ik wil een laptop kopen (2e hands), maar die laptop start alleen op als je een extern toetsenbord erop aansluit.
Als je dan met het externe toetsenbord in windows bent, en je opent Word ofzo dan blijft hij de hele tijd 7-ens neerzetten.
Als je geen extern toetsenbord aansluit, dan blijft hij bij het opstarten de hele tijd piepjes geven (alsof je een toets de hele tijd indrukt)
Het toetsenbord is goed (tenminste er zit niks vast ofzo), dus dan klinkt het naar mij als een virus?
Weet iemand of het dat kan zijn? Want dan koop ik de laptop.
Ik hoop dat dit genoeg info. is, en anders kan ik vast nog meer geven :)
Alvast bedankt
Martijn

iRacing Profiel

Verwijderd

hmm, dat moet dan het eerste virus zijn dat alleen maar 7's gaat typen O.o

het lijkt me waarschijnlijker dat het tobo gewoon kapot is

• DarkPino
tobo?

iRacing Profiel

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Gezien het feit dat de laptop niet opstart zonder extern toetsenbord denk ik dat je eens na moet denken over waarom dat zo is en of dat de oorzaak kan zijn ;)
Het interne toetsenbord is kennelijk defect. Geen wonder dat hij rare kuren heeft.
TOetsenBOrd. Dat is toch logisch? :P

[ Voor 48% gewijzigd door Rone op 10-02-2006 13:19 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• DarkPino
jah sorry wist het niet zeker ;)
Ehm, maar als je een extern toetsenbord aansluit, pakt i in windows dan weer het toetsenbord van de laptop?
En hoe kan je de TOBO van de laptop repareren dan?

iRacing Profiel

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
DarkPino schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:20:
jah sorry wist het niet zeker ;)
Ehm, maar als je een extern toetsenbord aansluit, pakt i in windows dan weer het toetsenbord van de laptop?
Lijkt me niet, maar luister eens:

Het interne toetsenbord is kapot. Dat hoort niet. Hij heeft daarom kuren. Klaar.
En hoe kan je de TOBO van de laptop repareren dan?
Je kan beginnen hem niet te kopen voordat hij naar behoren functioneert.
Geen defect tweedehands spul kopen, makkelijk toch? :)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• DarkPino
Naja stel het zou wel een virus zijn geweest...
En voor het geld wat diegene ervoor vraagt was het wel interessant geweest, maar als het veel geld gaat kosten om het te laten repareren weer niet natuurlijk ;)

iRacing Profiel

Verwijderd

DarkPino schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 13:29:
Naja stel het zou wel een virus zijn geweest...
En voor het geld wat diegene ervoor vraagt was het wel interessant geweest, maar als het veel geld gaat kosten om het te laten repareren weer niet natuurlijk ;)
tja, hoeveel het gaat kosten kan ik niet zeggen maar meestal is het bij laptops zo dat als 1 ding kapot is je meteen het mobo (nog zo 1 ;) MOederBOrd :P) ook vervangen moet worden aangezien alles aan elkaar hangt (baas had bv een touchpad met kuren -> nieuwe mobo) en dan word het een dure grap.

kortom: niet halen dat ding, gewoon verder kijken.

als je trouwens een laptop wilt moet je de dell site in de gaten houden, hun goedkoopste model is best goedkoop met toch vrij aardige hardware (voor die prijs that is) en ze hebben altijd een aantal aanbiedingen

• DarkPino
Okay :)
Harstikke bedankt voor jullie hulp!!

iRacing Profiel

Pagina: 1