Probleem met binnenhalen Streaming video

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168280

Topicstarter
De laatste tijd heb ik wat problemen met het bekijken van video streams van een aantal sites w.o. www. nos.nl en www.uitzendinggemist.nl. De streams willen niet openen op mijn PC, het window opent wel met een paar headers en 2 links maar vervolgens opent de player niet.

Ik heb gecheckt of het ook zo is bij streams van andere sites w.o. www. telegraaf.nl en www.nu.nl, deze streams werken correct. Het probleem treedt op bij zowel Microsofts Internet explorer als Mozilla Firefox/ (in alle gevallen de laatste versie). Ik gebruik voor het kijken van de streams bij voorkeur Windows mediaplayer versie 10.

Ik heb de help trucs van www.omroep.nl gecheckt maar ik heb het idee dat daar het probleem niet zit (poorten staan open, anders zouden andere streams ook wijgeren. Norton Internet Security 2006 is ook het probleem niet want aan of uitzetten maakt geen verschil.)

Ik heb kortgeleden, na het draaien van CCcleaner over de aplicaties en het register, korte tijd wel streams van deze sites kunnen kijken. Maar nu help dat ook niet meer.

Als laatste heb ik ook nog gedacht aan Hitman pro wat naast scannen met verschillende anti spyware programma's ook een aantal beveiligings instellingen wijzigt. Verwijderen van dit pakket helpt ook niet.

Kortom mijn ideeen zijn op. Hebben jullie enig idee wat de oorzaak van dit probleem kan zijn? (Mischien uitvoeren van script wat niet volledig gaat?) Hoe zou ik het een en ander op kunnen lossen?

Alvast bedankt voor de moeite.