MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
The devil is in the details.
idd, want dat zou inhouden dat ze iedere keer naar zweden moeten als er wat met de server(s) moet gebeurenDecember schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:54:
Waarom zou een Nederlands bedrijf hosten in ZwedenVolgens mij is Zweden niet veel goedkoper en al zeker niet als ze een vestiging in Nederland hebben en het hosten zelf in Zweden doen.
Verwijderd
een bedrijf in nederland wat servers verhuurd in zweden dat zou mijn oplossing zijn
maar ja ik denk niet dat je dat zal vinden
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Verwijderd
het blijft een grijs gebied dus een beetje rondkijken is wel zo verstandig
(ga nou niet een hele discussie starten over torrents die wel of niet mogen en al die onzin, ik open een tracker en dat mag niet in nederland klaar
@ JeFFJuH bedoel je een particulier in zweden met zo'n verbinding ?
Hadden die niet bepaalde snelheidscabs op bepaalde poorten?Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:59:
Probeer anders eens iemand te vinden die een fiber verbinding thuis heeft (bijv. Bredbandsbolaget of een ander stadsnet). Dat heb ik namelijk ook gehad, en die verbindingen van Bredbandsbolaget zijn zeer snel vanaf Nederland (een ping van ongeveer 35 ms vanaf Casema).
Ik meen me te herinneren dat de dumps die ik toen daar had om die reden op een bepaalde poort zaten (444)?
Een torrent tracker is overigens absoluut niet illegaal. Ik draai er zelf ook eentje op een dedicated server, geen enkel probleem. Het wordt wel een probleem als je illegale bestanden gaat aanbieden natuurlijk - Iets waar je toch altijd wel mee in problemen komt. Of je nu in NL of verweggistan host.
Overigens, zweden is bepaald niet goedkoop qua hosting. Een torrent tracker kan behoorlijk wat dataverkeer genereren, en je bent niet blij als je dan €1 per GB traffic moet neertellen.
[ Voor 14% gewijzigd door Xandrios op 28-02-2006 15:26 ]
Bel even met MCI/Verizon, die hebben ook datacenters in Sweden. In Nederland kunnen ze je daar vast wel een kast verkopen. (020-7111000 of 0800-8155)wizzard schreef op vrijdag 10 februari 2006 @ 12:38:
een hele kleine en simpele vraag
ik wil graag een dedicated server huren in zweden maar wel een contract afsluiten hiervoor met een nederlands bedrijf
dus een hosting provider die zijn servers in zweden zet
heb me kapot gezocht maar kan niet zoiets vinden
Weet iemand wellicht waar te vinden
(google.se meer dan genoeg providers maar geen nederlands kantoor dus kom niet met die opmerking aan dat heb ik al gedaan)
Ze zijn niet de enige, ik gok zomaar dat BT ook wil helpen.
Reken erop dat je een KVK nodig hebt bij deze zakelijke partijen.
Verwijderd
@DJSmiley: Zou best wel eens kunnen. De FTP server die erop draaide, zat op een andere port dan 21. Maar de webserver draaide wel gewoon op poort 80, en ging gewoon met volle snelheid.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 18:45 ]