Toon posts:

Final Fantasy 7 en geforce 2 mx?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net even ff7 geinstalled en jammer genoeg krijg ik nogal wierde graphics.
Ik zie die ventjes wel gewoon goed in 3d maar de rest is gewoon zwart. Ik heb toen gekeken naar een patch en ik kon alleen die patch vinden voor riva tnt problemen.

Op goede hoop heb ik die maar geprobeerd en gelukkig deed ff7 het wel, ventjes kwamen op beeld en achtergrond heeft de goede kleur :)
Maar nu is het probleem dat de achtergrond in allerlei hokjes is verdeeld (echt lelijk).

Dit zelfde probleem had ik ook al bij resident evil 3 =( Heeft iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

Damn zie nergens op de site van eidos een oplossing en ik wil echt ff7 nog is doen.

Verwijderd

hmmmm, niet echt een oplossing voor je srry :'(
Maar ik herken je probleem wel ik heb precies hetzelfde gehad met mn tnt2ultra :( Maar vorige week heb ik FF7 er ook weer eens opgezet die patch getraceerd en geinstalleerd alleen heb ik nu een Asus V7700 GF2_GTS (niet OCed) en het ziet er perfect uit (tot mijn grote verbazing).

Welke drivers gebruik je op het moment voor je MX?? misschien heeft dat invloed ik heb nu de v6.31 Beta5 drivers erop.

GL

//edit//
DX 8 btw

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Direct x 8 en de 6.31 drivers. Hmm ik zal ff wat andere drivers proberen, zal en moet hem vandaag nog ff spelen :)

Verwijderd

Topicstarter
Heb net de 7.17 divers geinstalled en helaas werken die ook niet :(
Precies dezelfde streepen door het beeld heen, jammer...erg jammer.

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Heb je toevallig FSAA aanstaan ofzo ?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Nee, die staat uit.
Heb nu verschillende drivers geprobeerd en nu nog steeds hetzelfde gezeur.
Mijn beeld is gewoon verdeeld in kleine vierkantjes :(

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online
Ik weet wat je bedoeld met vierkantjes.
Je hebt nadat je de riva patch hebt geinstalleerd wel ff in dat riva gedeelte TNT aangevinkt ?
Als je nl riva128 aanvinkt krijg je ook zulke vierkantjes, ook met fsaa aan heb je ze(maar dat was het dus niet).

Heeft er iemand hier FF7 WEL met Geforce FSAA goed aan de praat gekregen ?

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is al opgelost :)
Er is namelijk een 1.02 patch en daar kan ik dus uit twee kaarten kiezen Riva128 en TNT.
Bij 1.01 kan je dus maar uit Riva 128 kiezen.
Ik moest hem dus op tnt zetten :)

Is dus een wazige boel bij eidos en squaresoft, want die 1.02 patch word nergens genoemd en ik heb hem dus ergens met toeval gevonden op een of andere russische site :).
Oplossing stond ook op forum bij eidos, en dat forum kon ik zelf niet vinden op hun site en heb ik dus gevonden via een andere ff7 fan site.
Neeh support is daar dus niet echt helder :(

Ik zal even kijken of FSAA het hier doet.

Bedankt trouwens voor de help
Pagina: 1