[Linux] Zip-password achterhalen

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• jurp5
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-01 20:52
Ik ben een wachtwoord van een zip file kwijt geraakt hoe kan ik hem kraken?(dictonary/brute force)
Zijn hier goede programma's voor?

Alvast bedankt

• Spivvi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-01 16:36
Ten eerste heeft dit weinig met linux te maken en ten tweede is dit tegen de policy!

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 19:03
mmh voor windows heb je daar wel programma's voor (mischien werken die ook op linux meer denk het niet). zoek ff bij google of iets voor een programma daarvoor.

let wel op het wachtwoord mag niet te lang zijn anders ben je met een bruteforce veelste lang bezig.

denk dat je op google naar: winrar password hacker bruteforce moet zoeken.

• kami124
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-01 19:03
mmmh zit niet op school dus kan m'n post niet editen (vage inlog ooke)

maar daar heb je gelijk in Spivvi helemaal vergeten.

edit: kan het nu wel editten maar hoe verwijder ik dit hier eigenlijk?

[ Voor 25% gewijzigd door kami124 op 10-02-2006 12:29 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Niet kunnen editten: zorg ervoor dat je ingelogged ben en blijft: editten gaat niet als je per reply je credentials meegeeft.

Maar goed, Spivvi brengt het een beetje kort door de bocht maar dit lijkt me inderdaad niet iets voor NOS specifiek en wegens Het algemeen beleid #security voor GoT in het algemeen. Wegens dat laatste ga ik dit topic sluiten :)

edit:
verwijderen kan niet, als je dat een keer wilt, kan je het vragen aan een moderator via Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif linksboven elk (open) topic :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door F_J_K op 10-02-2006 12:32 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.