LinkSys WMA11B

Pagina: 1
Acties:
  • 640 views sinds 30-01-2008

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik heb gisteren een LinkSys WMA11B media-adapter gekocht voor op kantoor.

Pas net na het aansluiten en installeren kwam ik er achter dat je een TV aan moet sluiten om het ding te kunnen besturen. Ik was in de veronderstelling dat je met een progje muziek naar dat ding kon streamen zonder extra hardware. Aangezien we hier geen TV hebben die ik aan kan sluiten om dat ding te kunnen gebruiken vraag ik me af of er software is om het ding zonder TV aan te sturen.

Ik heb al op internet gezocht en intdekt dat de source van het ding vrijgegeven is door LinkSys en dat er wel wat te downloaden valt, maar niet iets om het ding (het liefst via een webinterface) te besturen zonder TV.

Weet iemand of het mogelijk is om dit apparaat uberhaupt te gebruiken zonder TV, of moet je die echt per sé aansluiten?

• Marco
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 16:03
Die TV is alleen om de functies te kunnen zien, maar als jij alleen muziek wil streamen is die dus overbodig.

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ja, maar de interface om muziek te selecteren, starten, etc. is blijkbaar alleen op de aangesloten TV te zien. Zonder de TV kan ik niet eens op play drukken ofzo.

Ik zou graag het apparaat willen gebruiken zonder TV.

[ Voor 15% gewijzigd door Barracuda_82 op 10-02-2006 11:23 ]

Verwijderd

Ik ben bang dat het niet anders kan, omdat je toch een diplay moet hebben om te kunnen zien wat voor muziek of optie je wilt selecteren.

Ik heb zelf bij dixons een Philips streamium sl50i gekocht (50eurie) deze maakt gebruik van een wireless lan en bezit LCD met 2 tekstregels waar je op kan zien wat je doet.

Ik moet zeggen tis een leuk apparaat.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-02 11:16

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Ik snap niet helemaal wat het Hardware-probleem is?

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Topicstarter
Ik heb de media-adapter alweer in zijn verpakking terugstoppen en terugbrengen naar de V&D. Ik zoek wel een andere oplossing.

Topic mag dicht.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-02 14:05
Er is een gehackte firmware die een lcd scherm ondersteund.. het geluid is trouwens matig dus zowieso geen goede koop

• BJD
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-12-2025

BJD

Ik schop dit topic toch even omhoog voor de mensen die ook een WMA11B bezitten.
Via een aangepaste bootfile (de CRAMFS image die bij het opstarten in de WMA11B wordt geladen) is het mogelijk om hem compatible te maken met SlimServer. Hierdoor kan je de WMA11B opstarten, een keer op "select" drukken op de afstandsbediening, en vervolgens bedienen vanaf de PC. Voor dingen als volume, next, Back, Stop, Play en Pauze kan je de afstandsbediening nog wel gebruiken. De aangepaste file is te vinden op http://www-jcsu.jesus.cam.ac.uk/~acw43/projects/wma11b/

Verwijderd

Ik heb het kastje weer uit de doos te halen om aan me itunes te hangen wat met die turtlehead meuk brak werkt. Dat slimserver is ECHT VET!!! geen TV enzo meer nodig, alleen nog ff kijken hoe je shoutcast precies kunt draaien.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:46

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En de meerwaarde van deze opmerking is :?

Laat ouwe }:O }:O aub in de sloot. Ook vette }:O }:O :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.