Hallo allemaal,
Ik heb een exchange server database die ik op een andere server heb teruggezet met veritas backup exec. Het probleem is dat deze database niet wil mounten. De fout die hij geeft is:
Het klopt ook wat de fout zegt, de ADS naam en server naam zijn niet exact hetzelfde, maar mijn vraag is nu, is er nog een manier om deze Exchange database aan de gang te krijgen, of zal ik heel exchange + de ads opnieuw moeten bouwen?
Ik heb een exchange server database die ik op een andere server heb teruggezet met veritas backup exec. Het probleem is dat deze database niet wil mounten. De fout die hij geeft is:
code:
1
2
3
4
5
| The information store could not be loaded because the distinguished name (DN) /O=DSBG/OU=DSBGNLBCT/CN=RECIPIENTS/CN= of message database "First Storage Group\Mailbox Store (SDSBGNLBCT4)" does not match the DN of directory /O=BROOMCHEMIE/OU=FIRST ADMINISTRATIVE GROUP/CN=RECIPIENTS/CN=. The database may have been restored to a computer that is in an organization or site different than the original database. For more information, click http://www.microsoft.com/contentredirect.asp. |
Het klopt ook wat de fout zegt, de ADS naam en server naam zijn niet exact hetzelfde, maar mijn vraag is nu, is er nog een manier om deze Exchange database aan de gang te krijgen, of zal ik heel exchange + de ads opnieuw moeten bouwen?