Beste GoT members,
Ik heb nu +/- 1,5 maand een Maxtor OneTouch III USB 2.0 500GB
Gisteren heb ik mijn externe hd thuis afgekoppeld zonder hem veilig te verwijderen (wat normaal nooit problemen oplevert)
Ik kom vrolijk op mijn werk en ja hoor hij werkt niet meer
echt balen dus!
Een stel collega's van mij hebben ook van deze externe maxtors en die hebben het zelfde probleem wel eens gehad.
Zei vertelden mij dat als je de usb kabel direct uit je systeem haalt hij de index kan verkloten.
Ik heb de volgende stappen al ondernomen om het misschien te verhelpen:
1: Maxtor op een andere pc
2: Gekeken of de wel herkend wordt (doet hij wel maar dan moet je wel 10min wachten)
3: Hij krijgt wel een drive letter en ik zie hem ook in mijn verkenner (maar hij is niet te bereiken)
4: CHDISK geprobeerd maar in CMD kan ik hem ook al niet bereiken
Ik weet dat het Programma GetDataBack een goed programma is. Dit duurt heeeeeeeeeeeeeeeel land. Heeft iemand een andere optie / idee voor mij.
En niet de oplossing van haal hem uit je case en sluit hem direct aan want ik wil mijn garantie nog wel behouden.
Er staat 250GB aan data op!
Ik hoop dat jullie goede reacties voor mij hebben.
Mvg Thomas
Dit alles zonder succes:
Ik heb nu +/- 1,5 maand een Maxtor OneTouch III USB 2.0 500GB
Gisteren heb ik mijn externe hd thuis afgekoppeld zonder hem veilig te verwijderen (wat normaal nooit problemen oplevert)
Ik kom vrolijk op mijn werk en ja hoor hij werkt niet meer
Een stel collega's van mij hebben ook van deze externe maxtors en die hebben het zelfde probleem wel eens gehad.
Zei vertelden mij dat als je de usb kabel direct uit je systeem haalt hij de index kan verkloten.
Ik heb de volgende stappen al ondernomen om het misschien te verhelpen:
1: Maxtor op een andere pc
2: Gekeken of de wel herkend wordt (doet hij wel maar dan moet je wel 10min wachten)
3: Hij krijgt wel een drive letter en ik zie hem ook in mijn verkenner (maar hij is niet te bereiken)
4: CHDISK geprobeerd maar in CMD kan ik hem ook al niet bereiken
Ik weet dat het Programma GetDataBack een goed programma is. Dit duurt heeeeeeeeeeeeeeeel land. Heeft iemand een andere optie / idee voor mij.
En niet de oplossing van haal hem uit je case en sluit hem direct aan want ik wil mijn garantie nog wel behouden.
Er staat 250GB aan data op!
Ik hoop dat jullie goede reacties voor mij hebben.
Mvg Thomas
Dit alles zonder succes: