Ik ben een vervent WoW-speler en ons gilde had dringend behoefte aan een website/forum. Ik heb die taak toen op mij genomen ook al ben ik een n00b op dat gebied. Site zelf gebouwd en forum met hulp van vriend online gekregen. Nu was ik bezig met een DKP-systeem op te zetten (soort puntensysteem), het enigste wat ik concreet had veranderd was mijn paswoord voor MySQL als admin
. Nu is mijn forum ineens onbereikbaar geworden, ik krijg deze foutmelding:

Het lijkt me dat door het veranderen van m'n paswoord het forum niet meer bereikbaar is. Via m'n admin-page kan ik bij powertools databases aanmaken, maar niet echt wijzigen (kan het niet vinden iig), dus ik weet niet hoe ik het paswoord daar moet veranderen. Of dat echt het probleem is weet ik ook niet zeker
. Ik heb hier op het forum gezocht op foutmelding MySQL, maar zag mijn probleem niet terug. Ook googlen levert voor mij geen (duidelijke) info op. M'n gilde is echt een beetje in de problemen nu met planning van raids e.d.
. Ik ben slecht op de hoogte van MySQL en php, dus veel termen/logische dingen zeggen me helaas niets
. Normaal zou ik me inlezen e.d., maar het is druk op het werk en er is nogal wat druk (187 boze guildies
). Alle hulp is welkom

Het lijkt me dat door het veranderen van m'n paswoord het forum niet meer bereikbaar is. Via m'n admin-page kan ik bij powertools databases aanmaken, maar niet echt wijzigen (kan het niet vinden iig), dus ik weet niet hoe ik het paswoord daar moet veranderen. Of dat echt het probleem is weet ik ook niet zeker